סופית, עידן ורד עוזב את בית"ר ירושלים, זאת כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. הקשר וקפטן הקבוצה, שלא קיבל הצעה לחוזה חדש מהבעלים משה חוגג או המנהל המקצועי החדש אלי אוחנה, הודיע היום (שלישי), שהוא לא ימשיך בעונה הבאה ללבוש את המדים של בית"ר. "איך מסכמים כל כך הרבה שנים? איך מסכמים עזיבה של בית? השיא? ענידת סרט הקפטן של המועדון האדיר הזה שנקרא בית״ר ירושלים", כתב ורד באינסטגרם.
הוא המשיך: "אני כותב ואני מרגיש מוצף, מערבולת של רגשות. עברתי הכל בעולם הכדורגל, מנעד התחושות נע בין אושר צרוף של זכייה בתארים, זכות לרגש את הקהל, כיבוש ובישול שערים ואפילו מעורבות במאבקי הישארות. תמיד הייתי אדם ושחקן נאמן למערכת, שמתי את טובת המועדון לפני הכל. לוקח אחריות על תקופות פחות טובות ומאושר בהצלחות. אבל על דבר אחד אני מתחייב, תמיד נתתי את הלב שלי, עד טיפת זיעתי האחרונה, עד שנגמר לי האוויר, 100 אחוז בכל רגע ורגע. לצערי אף אחד לא פנה אלי. מעליב? כן. מופתע? לא".
2 צפייה בגלריה
עידן ורד מאוכזב
עידן ורד מאוכזב
עוזב את בית"ר. ורד
(צילום: אלכס קולומויסקי)
ורד הודה לאוהדים וכתב: "מכבד את המקום שהיה עבורי בית ולכן זה המקום להגיד: 'תודה!' לקהל שחיבק אותי ואימץ אותי לחיקו מהשנייה הראשונה לפני 14 שנה ותמיד היה שם בשבילי. תודה לכל מי שחלק איתי את חדר ההלבשה לאורך השנים בבית וגן, למאמנים שנתנו בי את האמון, למאיר הרוש שהוא סמל לא פחות מאף שחקן שהיה בבית״ר אי פעם, נכס אמיתי, אבא של כולם. יש לי רצונות ושאיפות ולכן הגיע הזמן לעבור לתחנה הבאה, זאת קריירה של כדורגלן ואני מכיר בזה. עוזב בגאון, מלא באהבה, עם חיוך ודמעה".

"כל פעם מבקשים מאיתנו לקצץ ומביאים שחקן בכמה מיליונים"

זעם בקרב שחקנים בכירים שהתבקשו לקצץ בשכרם על ידי אוחנה וכעת החליטו לתקוף את הבעלים משה חוגג.
"הוא בכל פעם מבקש מאיתנו לקצץ, ואז מביא איזה שחקן בכמה מיליונים - אם זה ירדן שועה או למשל מתאוסיניו", אמרו שחקנים בקבוצה. "לא שהוא מבין משהו בכדורגל עם ההחלטות שלו, אבל אל תבקש מאיתנו לקצץ בשכר, בזמן שאתה מביא בכל פעם בניגוד להצהרות שלך שחקנים בהרבה כסף".
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
המאמן החדש ארווין קומאן, שאמור היה לנחות בארץ בתחילת השבוע, יגיע רק בשבוע הבא לארץ אחרי שכניסתו לישראל במגבלות הקורונה לא הוסדרה על ידי בית"ר ירושלים. בשל כך ההכנות שלו לקראת העונה הבאה יתקיימו מרחוק.
פורסם לראשונה: 06:35, 08.06.21