עסקת המכירה של 49 אחוז מבית"ר ירושלים לשייח' חאמד בן חליפה קרובה לחתימה סופית. משה חוגג צפוי להמריא לדובאי כדי לסגור את עסקת הענק שתסדר לבית"ר תוספת תקציב משמעותית בתוכנית לטווח ארוך.
איש העסקים נאום כהן, שפועל בשנים האחרונות באמירויות, הפך למתווך בעסקה והבוקר (רביעי) דיבר באולפן ynet על הפרטים האחרונים שנותרו לסגור.
2 צפייה בגלריה
חוגג וכהן
חוגג וכהן
"אין שום קשיים בעסקה, הכל מתקדם טוב מאוד". כהן וחוגג
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
"אין שום קשיים בעסקה, עורכי הדין מדברים ביניהם והכל מתקדם טוב מאוד", אמר כהן. "למרות שיש אנשים שמנסים לעשות מחסומים לזה ולשים רגליים לעסקה".
כהן המשיך: "אני מאמין שמשה חוגג וגם השייח' רוצים להראות סובלנות. כל מה שהאוהדים יעשו לא יעזור, אם יש שלום אין שום בעיה לעשות עסקים. לא לה פמיליה ולא אף אחד אחר יצליחו לעצור את העסקה. אני לא מצליח להבין את ההתנגדות שלהם, אבל אני מאמין שבקרוב נראה את בית"ר במגרשים בינלאומיים".
2 צפייה בגלריה
שייח חמאד בן חליפה אל תאני
שייח חמאד בן חליפה אל תאני
שייח' חאמד בן חליפה
(צילום: בית"ר ירושלים)
"השייח' יביא שחקנים גדולים לבית"ר", הוא טען. "אני מאמין בעסקה הזאת ובקרוב נשמע בשורות טובות. השייח' אדם פתוח שאוהב יהודים ואף אחד לא הולך לגעת בסמל או בדגל".
על שחקן ערבי בבית"ר: "לפני שנה אף אחד לא חלם לקנות כרטיס לאמירויות, עברנו את השלב הזה - יש בינינו שלום, יש בית כנסת באמירויות, יש פה חתונות. אנשים מבינים מה זה אמירויות ורואים את הסובלנות. אני סומך על משה חוגג, ומכיר את השייח', יש להם שפה משותפת. בקרוב תהיה מסיבת עיתונאים וחוגג ידבר, הם מתקדמים טוב מאוד. הכל בסדר. תהיה עסקה בקרוב".

"אנחנו מתנגדים לגזענות"

היום בית"ר ירושלים הגיבה באופן רשמי לריסוס הכתובות הגזעניות באצטדיון טדי, שכללו בין היתר מסרים נגד העסקה עם אנשי העסקים מהאמירויות, והתנגדות להחתמה של שחקן ערבי.
המועדון בחר להגיב באנגלית: "הגרפיטי הגזעני בטדי הוא ההוכחה החזקה ביותר עד כמה השותפות עם המוסלמים והעולם הערבי חשובה. אנחנו מתנגדים לגזענות, שותפות תוכיח לכל העולם וגם לכמה גזענים שיהודים ומוסלמים יכולים ליצור דברים נהדרים יחד".
התגובה בדף הטוויטר הרשמי של בית"ר ירושלים