ארבעה מתוך תשעת שחקני הפועל באר שבע שנדבקו בנגיף הקורונה, חזרו ביומיים האחרונים להתאמן עם הקבוצה. מריאנו בריירו ואיליי מדמון הצטרפו לאימונים היום (ו'), כשאתמול חזרו דוד קלטינס ואיתן רצון.
באימון אמש נטלו חלק גם איתמר שבירו ותומר יוספי, שחזרו מהנבחרת הצעירה. בזמן ששהו בחו"ל היה חשש שגם הם נדבקו בקורונה, אך הבדיקות שערכו חזרו שליליות. בהיעדרו של המאמן יוסי אבוקסיס, שאובחן גם הוא כחיובי לנגיף, מי שממשיך להעביר את האימונים הוא המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. מאמן הכושר, מיכאל ברוש ומאמן השוערים, גילי בן נחום, החלימו גם הם מקורונה ומסייעים לאימונים.
2 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע
הפועל באר שבע
מחכים לחזור להרכב מלא. הפועל ב"ש
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
על ז'וזואהלא צריך להרחיב
על ז'וזואהלא צריך להרחיב
ממתינים לשובו. ז'וז'ואה
(צילום: אורן אהרוני)
המחלימים יקיימו בשבת אימון נוסף בעוד שאר השחקנים יקבלו יום חופש. יוסי אבוקסיס והשחקנים ז'וזואה, לואי טהא ונועם גמון אמורים לחזור לאימונים ביום ראשון. רז רחמים יחזור ביום שלישי, כמו גם אליניב ברדה ומאור מליקסון. המנכ"ל אסי רחמים יחזור לפעילות ביום שני. התקווה במועדון היא שאבוקסיס יוכל להעביר לפחות שלושה אימונים עד למשחק ביום חמישי נגד סלביה פראג (20:00) במחזור הפתיחה של הליגה האירופית.
בהודעה רשמית שפרסם המועדון נאמר: "החזרה לאימונים תתבצע תחת בקרה של הצוות הרפואי והצוות המקצועי, כדי להבטיח את שלומם של השחקנים. רופא המועדון מלווה באופן צמוד את חזרת כל אחד מאנשי הצוות/השחקנים לפעילות, לאחר קבלת אישורים מתאימים ממשרד הבריאות. בתוך כך, יתבצעו בדיקות רפואיות ואומדן כושר גופני. לפיכך, בשלב זה לא נוכל עדיין לעדכן מי מהשחקנים יהיו כשירים למשחק מול סלביה פראג. ביום שלישי, ה-20 באוקטובר נקיים בדיקות קורונה לכלל אנשי המועדון, כמתחייב מפרוטוקול אופ"א. אנו כמובן נעדכן בכל התפתחות".