משחקה של הפועל באר-שבע נגד לבסקי סופיה מחר (חמישי, 20:00) עשוי להיות משחקו האחרון של רמזי ספורי במדי סגנית האלופה. הקשר, שנחשב למוציא לפועל העיקרי של האדומים בשנתיים האחרונות מחזיק בהצעה משתי קבוצות מהליגה הטורקית: סיבאספור ואנטליהספור, כשהאחרונה הגישה את ההצעה הגבוה מבניהן והיא עומדת על כחצי מיליון אירו.
אם באר שבע תצליח לנצח את בבולגריה, ספורי עשוי להישאר לפחות עד לצמד המשחקים נגד איינטרכט פרנקפורט בפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג.
1 צפייה בגלריה
רמזי ספורי
רמזי ספורי
לא יעמדו בדרכו. ספורי
(צילום: הרצל יוסף)
באר-שבע לא נוהגת לעמוד בדרכם של שחקניה שמבוקשים באירופה ויכולים להשתדרג כלכלית ומקצועית. מצד שני לא מדובר בסכום גבוה עבור שחקן ברמה של ספורי שנחשב היום לשחקן המרכזי בחלק הקדמי של באר שבע אולם במועדון יודעים שבסוף העונה ספורי מסיים את חוזהו במועדון והחל מחודש ינואר הוא יהיה רשאי לחתום בקבוצה אחרת לעונה הבאה, כשבמקרה כזה באר שבע לא תקבל תמורתו כל פיצוי.
בנוסף, במועדון עדיין מאוכזבים עמוקות מהתנהלותו של השחקן בתקרית האלימה מול שי אליאס בשבוע שעבר. גורמים במועדון טוענים שהשארתו עשויה לגרום לנזק לחדר ההלבשה.
הבעיה הגדולה מבחינת באר-שבע היא מציאת מחליף שיכנס לנעליו מבחינה מקצועית, כשנכון לעכשיו לא נראה שיש מישהו משחקני הקבוצה שיכול לספק כמות דו ספרתית של בישולים ושערים. האדומים אומנם יכולים לצרף זר נוסף אך על פי הניסיון לא מדובר בשחקן שיהווה שובר שוויון.