על רקע סערת עטאא ג'אבר, ששיחק אתמול (חמישי) במדי נבחרת פלסטין נגד לבנון, התבטא מאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים בצורה נחרצת נגד הקשר, ששימש בעבר כקפטן הנבחרת הצעירה.
חיים העלה פוסט באינסגרם בו תקף בצורה חריפה את ג'אבר: "כמאמן בנבחרת ובכלל, מעולם אף שחקן שלי לא קיבל יחס מועדף כי נולד לדת מסויימת, או הופלה לרעה חלילה בגלל שלא חשבתי כמוהו. תמיד דאגתי שכל אחד ירגיש הכוכב של הקבוצה. וזה מתוך תקווה פנימית שלי שכולנו כאן מעריכים את אותו הדגל ונלחמים עבורו עם אותה תשוקה".
2 צפייה בגלריה
אופיר חיים
אופיר חיים
תקף בחריפות את ג'אבר. אופיר חיים
( Luis ROBAYO / AFP)
2 צפייה בגלריה
עטא ג'אבר
עטא ג'אבר
"הוא לא ינצח. לא במגרש, ולא נגד ישראל". עטאא ג'אבר
(צילום: REUTERS/Rula Rouhana)
עוד הוסיף חיים: "מעציב אותי לראות את הבחירה הבזויה של ג׳אבר, אבל בסדר, זה הזמן לומר שלא ממש הערכתי את היכולת שלו על המגרש אז גם אני מגנה את הבחירה שלו מחוצה לו. אני מאוד מקווה שהוא לא יזכה יותר לעמוד על מגרשים כשהדגל המרגש של המדינה המפוארת שלנו מתנופף בגאווה. ובכללי, אני מקווה שיפסיק לשחק, כי באף אחת מהמלחמות הוא לא ינצח. לא במגרש, ולא נגד ישראל".
"אז כמו שאמרתי, לא רצו אותו בנבחרת שלנו, אבל עכשיו גם אין לו מקום במדינה שלנו. הוא לא ראוי לה, בניגוד לקריירה המתה שלו. אגב, אני מקווה שהבעיטה שהוא נתן בדלי שהוא אכל ממנו שנים, זאת תהיה הבעיטה האחרונה בקריירה הבינונית שלו. כשאני חושב על זה, לא תעודת זהות כתומה. אתה צריך ללכת ישר לפח הכתום".
חיים הוא לא הראשון שיוצא נגד ג'אבר. קבוצתו לשעבר, מ.ס אשדוד פירסמה הודעה בה נכתב: "המועדון בוש ונכלם שעטאא ג'אבר היה בעבר חלק מהמועדון (אמנם זמן קצר, אך היה). השתתפותו של השחקן בנבחרת פלסטין, בפרט לאור הטבח ב-7 באוקטובר ובזמן שאזרחי ישראל תחת לחימה, הינה בהגדרת בגידה. מי שרוצה לייצג את ‘פלסטין’ שיתכבד להיות תושב בפלסטין. עטאא אינו ראוי להיות אזרח מדינת ישראל. אנו פונים לשר הפנים מר משה ארבל לשקול את שלילת אזרחותו".
סוכנות השחקנים "סקאוטפוש" בבעלותו של דודו דהאן, שייצגה את ג'אבר, הודיעה על ניתוק היחסים איתו: "סקאוטפוש לא מייצגת יותר את הכדורגלן עטאא ג'אבר".