מכבי חיפה שוב נותרה עם המחמאות. משחק טוב של הירוקים במחצית השנייה לא הספיק מול יובנטוס, שהשיגה הערב (רביעי) ניצחון בכורה העונה בשלב הבתים של הצ'מפיונס - 1:3 בטורינו.
אדריין ראביו כבש צמד ליובה, דושאן ולאחוביץ' הוסיף אחד משלו ודין דוד, שנכנס כמחליף, צימק עבור האלופה הישראלית, שנותרה במקום האחרון בבית עם 0 נקודות מ-9 אפשריות.
3 צפייה בגלריה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
דין דוד אחרי השער המצמק בטורינו. "הרגשה מדהימה"
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
אנחל די מריה שחקן יובנטוס עם דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה
אנחל די מריה שחקן יובנטוס עם דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה
די מריה מתחבק בסיום עם בטובינסיקה
(צילום: AFP)
דוד, שכבש גם צמד בשבת האחרונה מול מכבי ת"א במשחק העונה, התייחס לשער השני של הירוקים העונה בשלב הבתים: "ההרגשה מדהימה, זה שער מיוחד ואני מאוד שמח שהכדור נכנס. הרגשנו טוב אחרי השער והיה לנו קצת חוסר מזל, אבל ניסינו לעשות את הכל כדי להשיג תוצאה טובה. הייתה לי תקופה קשה ואני שמח שהצוות והחברים לקבוצה עזרו לי מאוד, זה עבר ואני מנסה לשמור על זה עכשיו".
על ההשפעה של הצום על המשחק שלו, הוסיף דוד: "הישראלים צמו, אבל בהרכב פתחו שחקנים מצוינים. אנחנו ניסינו לעשות את הכל כדי להשיג תוצאה טובה. נכנסנו טוב למשחק, אבל נכון שהיינו קצת פחות מהרגיל אחרי צום, שלא אכלנו ולא שתינו. בבית זה יהיה סיפור אחר, ננסה לעשות תוצאה טובה ואנחנו מאמינים בזה".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
יש שערים, אין נקודות. בכר
(צילום: רויטרס)
"זה היה משחק עם הרבה אירועים, הרבה מומנטומים - גם נגדנו וגם לטובתנו", הוסיף מאמן חיפה, ברק בכר. "יכולנו להשוות, הגענו להרבה מצבים, אבל כן גם היינו חשופים לא מעט והיינו יכולים לספוג עוד שערים".
בכר פירגן לדוד: "הוא סבל מהמון חוסר מזל, אבל אין ספק שהצמד נגד מכבי ת"א עזר לו מאוד". והאם הירוקים ישיגו נקודות בהמשך שלב הבתים? "קשה לצאת בהצהרות בבית כזה, אבל צריך להאמין", סיכם המאמן. "יש לנו שני משחקי בית מתוך השלושה שנותרו ושם אנחנו הרבה יותר עוצמתיים. אנחנו בהחלט מאמינים שבגומלין בשבוע הבא אפשר להשיג תוצאה יותר טובה".
פורסם לראשונה: 00:20, 06.10.22