בליגה הספרדית ברצלונה ניצחה בשישה משבעת משחקיה עד כה העונה, אבל בליגת האלופות המצב שונה. בארסה הפסידה אתמול (שלישי) 1:0 לאינטר במחזור השלישי בבית 3 של הצ'מפיונס ונותרה עם 3 נקודות מ-9 אפשריות. החבורה של צ'אבי גם איבדה את אנדראס כריסנטסן, שנפצע בקרסול רגל שמאל וצפוי להיעדר למשך מספר שבועות.
הקאן צ'להאנולו כבש את השער היחיד במשחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. שער של פרדי נפסל בדקה ה-67 אחרי נגיעת יד של אנסו פאטי וקריאה שקיבל השופט משופטי ה-VAR. מאוחר יותר הייתה טענה לנגיעת יד של דנזל דומפריס ברחבה, במקרה שהיה דומה מאוד לזה של פאטי, אבל אחרי בדיקה החליטו שופטי ה-VAR לא לקרוא לשופט המשחק אל המסך.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי מאמן ברצלונה
צ'אבי מאמן ברצלונה
כעס ובמידה רבה של צדק. צ'אבי
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
פדרי
פדרי
ברצלונה מסתבכת. פדרי
(צילום: AP)
התקשורת הקטאלנית זעמה, כצפוי, על שופט המשחק. "ידיים למעלה", הייתה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו". "הספורט" טען כי "ליגת האלופות נעשית בעייתית", עם עקיצה כמובן לאיש והמשרוקית.
מי שעוד לא אהב את ההחלטות הוא מאמן ברצלונה צ'אבי, שגם קיבל צהוב על ויכוחים עם השופט. "אני עצבני בגלל שחווינו חוסר צדק", אמר קשר העבר, "השופטים יצטרכו לדבר ולהסביר את עצמם כי אנחנו לא מבינים כלום". על המשחק עצמו אמר צ'אבי: "אינטר התגוננה טוב ואנחנו לא שיחקנו מספיק טוב בקישור. המחצית השנייה הייתה טובה, אבל הראשונה ממש לא טובה. נותרו לנו שלושה משחקים גמר בשלב הבתים ואנחנו צריכים לנצח בהם".
"ידיים למעלה": שער ה"מונדו דפורטיבו"
"ליגת האלופות נעשית בעייתית": שער ה"ספורט"
סרג'י רוברטו הוסיף: "נפסל לנו שער בגלל נגיעת יד ולא קיבלנו פנדל שהגיע לנו על נגיעת יד אז אני כועס. הם לא נתנו לנו פנדל על אותה נגיעת יד שגרמה לפסילת השער שלנו, זה בלתי ייאמן".
הקאן צ'לחנוילו, שכבש בליגת האלופות לראשונה מאז ספטמבר 2016 במדי באייר לברקוזן, אמר: "הניצחון הזה חשוב מאוד, היינו צריכים לשלוח מסר לאוהדים שלנו שתמיד תומכים בנו. הם עזרו לנו מאוד לנצח והוכחנו שהגיע לנו לנצח. המשחק הזה יכול לשנות לנו את העונה ואנחנו רוצים לבנות עליו. בנוגע לשמינית הגמר, אנחנו צריכים להישאר רגועים ורק לחשוב על המשחק הבא".

בבאיירן מודים: "הביקורות היו מוצדקות"

במשחק השני בבית באיירן ניצחה בקלילות 0:5 את ויקטוריה פלזן ונראית מוכנה למשחק החוץ מול בורוסיה דורטמונד במחזור הקרוב בליגה. אלופת גרמניה רשמה משחק 31 ברציפות בשלב הבתים של ליגת האלופות ללא הפסד, שיא חדש. המאמן יוליאן נגלסמן, שלאחרונה היה תחת לחץ, אמר: "השחקנים שיחקו טוב. כך צריך להגיע למשחק, הצלחנו להכריע אותו בשלב מוקדם. זה היה חשוב לקראת המשחק בשבת. זה משחק שמראה שאנחנו עושים צעדים בכיוון הנכון".
סאדיו מאנה, שכבש את השלישי, בישל את הרביעי ונבחר למצטיין, הוסיף: "היה לנו משחק נהדר, יצרנו המון מצבים והגיע לנו לנצח. השבועות האחרונים היו קשים והיה חשוב להראות תגובה. הצלחנו לחזור טוב מפגרת הנבחרות ואני מקווה שנמשיך כך עד סוף העונה".
3 צפייה בגלריה
יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן עם סרג' גנאברי, מרסל זאביצר
יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן עם סרג' גנאברי, מרסל זאביצר
"כך היה צריך להגיע למשחק". נגלסמן עם גנאברי
(צילום: רויטרס)
לאון גורצקה, שבישל שני שערים, אמר: "אנחנו עם 9 נקודות מ-9 ועם יחס שערים טוב. אנחנו בדרך נכונה. היינו ממושמעים היום והיינו מוכנים מאוד ליריבה. ספגנו ביקורת בצדק במהלך פגרת הנבחרות, השתמשנו בזמן כדי להתרכז במשחק שלנו. המטרה שלנו היא לשחק טוב על בסיס קבוע. אנחנו עדיין כועסים ומאוכזבים מאוד מהמשחקים שהיו לפני פגרת הנבחרות".