תפנית בנוגע לעסקת המכירה של הפועל ת"א? לאחר שאחד מהבעלים שרון ניסנוב הצהיר כי לא תהיה עסקה, היום (רביעי) הדברים נראים אחרת. במהלך הלילה הבטיחו נציגים מטעם קבוצת הרכישה המיועדת כי יציגו מסמכים שמוכיחים כי יש להם יכולות כספיות גבוהות להשקעה במועדון. בעקבות כך צפוי ניסנוב להתרצות ולחתום על מסמך ההבנות מול הרוכשים האמריקאים.
אתמול בלילה עשרות מאוהדי הפועל ת"א הגיעו לביתו של ניסנוב בישוב סביון על מנת למחות נגד ההחלטה שלו בנוגע להעברת הבעלות. בין היתר, חלק מהאוהדים במקום צעקו "ניסנוב שואה", "ניסנוב לאושוויץ" וקיללו את אשתו. ניסנוב החליט לא לחתום לקבוצת הניהול האמריקאית על האפשרות לבצע בדיקת נאותות.
1 צפייה בגלריה
אחד מבעלי הפועל ת"א שרון ניסנוב
אחד מבעלי הפועל ת"א שרון ניסנוב
תפנית בעלילה. שרון ניסנוב
(צילום: עוז מועלם)
מוקדם יותר, חשף ניסנוב בריאיון בלעדי ל-ynet ספורט את הסיבות להחלטה שלו שלא לחתום וטען שהוא סבור כי העסקה עם קבוצת הניהול האמריקאית לא תצא לפועל: "אין סיכוי שאני חותם, לא תהיה עסקה. נפגשתי איתם והם אמרו לי שאין להם כסף, אבל יש להם 'רוח ונשמה'. עם זה הם מתכוונים לנצח את מכבי ת"א ומכבי חיפה?".
כאמור, האוהדים בחרו להפגין ולדרוש כי ניסנוב יחתום על ההסכם ויאפשר לאמריקאים לבחון את כדאיות העסקה. תגובת שרון ניסנוב: "אני מכבד את מחאות האוהדים, אבל לא אחתום על עסקה שלא תקרה". כעת כאמור, נראה שהתמונה השתנתה.
פורסם לראשונה: 20:47, 15.11.22