העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות תכניס למכבי חיפה המון כסף - כ-17 מיליון אירו למי שבאמת שואל. השחקנים, עוד לפני שיפגשו את הכוכבים הגדולים באירופה על כר הדשא, זכו כבר למענק של 50 אלף דולר מהבעלים יעקב שחר.
מכבי חיפה בליגת האלופות - סיקור נרחב
שחר היה, איך לא, מאושר למדי גם בארוחת הערב החגיגית בהשתתפות הצוות המקצועי, ההנהלה ובני המשפחות אתמול לאחר המשחק בבלגרד, בו סיימה חיפה ב-2:2 מול הכוכב האדום ועלתה בזכות ה-2:3 בשבוע שעבר בסמי עופר.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים בבלגרד
(צילום: AP)
שחר לקח את רשות הדיבור ואמר: "היה לנו קצת מתח בחצי הראשון, אבל בחצי השני הייתה קבוצה אחת על המגרש. כל הכבוד לכם, עומדים בתור לברך אותנו בארץ, כי כנראה מגיע לנו". שחר גם הוסיף בהומור: "בגלל שנשחק בליגת האלופות, אני נותן לגל אלברמן להחליף חצי קבוצה".
המנהל המקצועי, גל אלברמן, הוסיף: "שיחקתי 20 שנה, והרגע הכי גדול בקריירה שלי כשחקן היה כששמעתי את שריקת הסיום בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. אני כל כך גאה בכם וכל כך שמח עבורכם. תודה לכם על הכל, תיהנו מזה - זה הרגע הכי גדול ששחקן כדורגל יכול לבקש".
2 צפייה בגלריה
אצילי חוגג
אצילי חוגג
רוצה לפגוש את מסי. אצילי
(צילום: AP)
המאמן ברק בכר, שהיה נרגש מאוד מעצם ההישג, נשא גם הוא דברים: "אני באמת מתרגש לחזור אחורה לסוף העונה שעברה. איך שהסתיימה העונה התגייסנו כולנו למען מטרה משותפת, והיא להגיע לשלבים האלה הכי מוכנים שיש. בשנה שעברה הודחנו בצורה לא פיירית וכואבת, אבל הסקנו את המסקנות ובאנו בצורה הכי מושלמת. היו הגרלות קשות, ויותר ממה שאני שמח על התוצאה אני שמח על הדרך שכולנו עברנו".
עומר אצילי, שנכנס כמחליף אתמול, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "זה חלום שהתגשם, התחושות מדהימות. בתור שחקן שלקח ארבע אליפויות, היה לי חלום כזה אבל לא האמנו שנגיע לשלב הבתים אף פעם. היה קשה בהתחלה, קיבלנו את אולימפיאקוס ואמרנו לעצמנו שננסה לעשות תוצאה טובה במשחק הראשון, ואז נתנו הצגה בחוץ. אחר כך כבר קיבלנו ביטחון.
"מול הכוכב האדום ידענו שזה שני משחקים והכל יכול להיות, ועכשיו התחושה מדהימה-מדהימה. את מי אני רוצה לפגוש? תביא לי את מסי ואני 'מתאבד' עליו שם. אנחנו לא מצפים להמשיך לתת רביעיות מול האריות של אירופה, אבל אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו, כדורגל התקפי. אנחנו תמיד באים למשחק ומאמינים שאפשר לנצח".