הרכש הגדול של הפועל ת"א מתקרב: עומרי אלטמן עבר בדיקות רפואיות בקבוצה, וצפוי לחתום בימים הקרובים. אלטמן היה מהרגע הראשון יעד מרכזי של הקבוצה האמריקאית שרכשה את המועדון, כפי שנחשף ב-ynet.
אלטמן, שנחשב לשחקן אהוב על האוהדים, שיחק ארבע עונות בהפועל ת"א בשתי קדנציות. בראשונה, מ-2015 עד 2017, כבש 8 שערי ליגה ב-54 הופעות, אך במהלך העונה השנייה הקבוצה נכנסה לפירוק ובסיומה ירדה לליגה הלאומית.
אלטמן עזב ליוון ושיחק שנתיים מוצלחות בפנאתינייקוס, אך אז חזר לוולפסון לשנתיים נוספות - והפך במהרה לכוכב הקבוצה. את עונת 2019/2020 סיים כמלך השערים והבישולים של הקבוצה, עם 11 שערים וארבעה בישולים, ועלה עמה לחצי גמר גביע המדינה ולפלייאוף העליון. בעונה שאחרי, עם עזיבתו של אוראל דגני, מונה לקפטן הקבוצה. אלטמן הגיע איתה לגמר הגביע מול מכבי ת"א ואף כבש את שער היתרון, אך הקבוצה הפסידה בסיומו של דרבי סוער.
1 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
בעבר דווקא הביע את רצונו להישאר בחו"ל. אלטמן
(צילום: עוז מועלם)
בסיום עונת 2020/21 עזב את המועדון, שלא היה יכול לעמוד בשכרו, ועבר לארוקה הפורטוגלית. הוא שיחק שם חצי שנה, ומשם עבר לאא"ק לרנקה הקפריסאית. העונה החולפת הייתה מצוינת מבחינתו, עם שמונה שערי ליגה. לרנקה נאבקה על האליפות אך סיימה במקום השלישי. היא עלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית, ובהמשך נשרה לקונפרנס-ליג, שם הגיעה לשמינית הגמר.
בריאיון ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet בנובמבר האחרון, אלטמן דווקא הביע את רצונו להישאר בחו"ל ולא לחזור לישראל. "אני רוצה להתקדם לליגות בכירות יותר מישראל וקפריסין. אני עכשיו ברמה אחרת, לא חוזר לליגת העל, כרגע היא לא מעניינת אותי. הספקתי לחוות בקריירה שלי מקומות אדירים, שלוש שנים בלונדון עם פולהאם, שנתיים עם פנאתינייקוס, חצי שנה בפורטו ועכשיו בלרנקה. מי שלא שיחק בחו"ל לא מבין כמה זה מיוחד, בא לי למשל לחוות גם את הכדורגל בארה"ב.
"אני תמיד יודע שישראל זה הבית שלי, אין מועדון שנהניתי בו והתחברתי אליו כמו הפועל ת"א. זה משהו שלא נגמר עד היום, זו אהבה גדולה והתקופה הטובה בקריירה שלי. להיות קפטן של הפועל ת"א זה משהו אחר, מלא עוצמות. אני לא שייך לשחקנים שרוצים שהקבוצה ששיחקו בה לא תצליח. נהפוך הוא, הפועל ת"א זו אהבה גדולה שלי".