הדרמה בהפועל ת"א לא רוצה להיפסק. אחת ההשלכות מהאירועים בימים האחרונים במתחם וולפסון - ששיאם היו הודעות ההתפטרות של המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים והמאמן סלובודן דראפיץ' - היא היווצרות מתיחות קשה בין בעלי המועדון.
הסיבה: הקבוצה האמריקאית, שחתמה על הסכם הבנות להעברת זכויות הניהול בקיץ הקרוב, בכפוף להעברת שבעה מיליון שקל לחשבון נאמנות ובדיקת נאותות שמבוצעת בחודשיים האחרונים, ניצלה סעיף בחוזה המאפשר לה לדחות את התשובה להפועל בשבועיים נוספים.
3 צפייה בגלריה
האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
(צילום: עוז מועלם)
מאחורי הקלעים ישנו משבר אמון בין המערכת הניהולית/מקצועית הקיימת בהפועל לאמריקאים, זו גם הסיבה שאלו הודיעו לראשי המועדון שמעבר לדרישה שלהם לעדכן ולהיות מעורבים בכל החלטה שמתקבלת, לא תהיה שום החתמה מעבר לעונה הנוכחית, מה שמקשה על החתמת שחקנים. בנוסף, נוצרה מתיחות גדולה עוד יותר בין שלושת בעלי המועדון לבוס הרביעי, בועז תושב, שמזוהה עם הקבוצה האמריקאית. האמריקאים מבחינתם סיימו את בדיקת הנאותות עם פירמה ידועה, אולם עתה הם אלו שרוצים עוד זמן על מנת לבדוק דברים נוספים ולקבל החלטה סופית.
כלומר, כל רכש שנסגר כעת מגיע לחמישה חודשים בלבד, מה שמטרפד עסקאות רבות שעומדות על הפרק. האמריקאים כבר פסלו את הטרייד שהציעה מכבי חיפה להפועל ת"א: העברת אל־ים קנצפולסקי בתמורה לחצי מיליון אירו ושלושה שחקנים.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב מתוסכלים לאחר ההפסד להפועל באר שבע
שחקני הפועל תל אביב מתוסכלים לאחר ההפסד להפועל באר שבע
מי ינהל בסופו של דבר את הפועל ת"א? גם הבעלים שואלים
(צילום: עוז מועלם )
העיכוב והשליטה העקיפה של האמריקאים, שביקשו לבצע עוד מספר בדיקות דווקא עם פתיחת חלון ההעברות, מרגיזים את שרון ניסנוב והוא הציב אולטימטום לשותפו בועז תושב: "אני דורש מהאמריקאים להודיע אם הם לוקחים את הקבוצה לכל היותר עד סוף השבוע, אחרת אנחנו מקבלים החלטות עצמאיות".
תושב העביר את המסר לאמריקאים שיצטרכו לקבל החלטה מיידית לגבי אפשרות ניהול המועדון. במידה והאמריקאים לא ישיבו עד לסוף השבוע, הבעלים הנוכחיים ישובו לנהל את המועדון באופן מיידי.
3 צפייה בגלריה
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב
העביר מסר למאיר תושב. שרון ניסנוב
(צילום: עוז מועלם)
מאז החתימה עם האמריקאים, הבעלים הנוכחיים זזו הצידה מבחינה ניהולית. מי שלקח את המושכות הוא המנכ"ל החדש, לירן מוכתר, וכבר נשמעת ביקורת על ניהול המשבר עד כה. בין היתר, על כך שארבע שעות לפני המשחק בבאר-שבע השחקנים היו עדיין בת"א. קיים גם כעס על דוד קלטינס, שאחרי התבוסה ישב לארוחה משותפת עם שחקני היריבה.