חלום ליגת האלופות של מכבי חיפה נגוז ובמועדון אוספים את השברים לאחר ההדחה מול קייראט (2:0, 3:1 בסיכום) כבר בסיבוב המוקדמות הראשון.
מי שכמובן שספג את מירב האש והביקורת הוא המאמן ברק בכר, שהיה רק לפני חודש וחצי גיבור האליפות של הירוקים. "הרמטכ"ל", כך הוא כונה על ידי אוהדי הקבוצה, אך אחרי היכולת, המערך וההרכב אתמול (רביעי) הוא ספג לא מעט ביקורת מבית.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
כבר לא חסין לביקורת. ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
ההדחה הכל כך מוקדמת של הירוקים היא כישלון מהדהד. בכר כשל כשבחר לעלות עם שלושה בלמים, מה גם שהרכש אורי דהן, שהגיע לחיפה עם ציפיות אדירות, כלל לא שותף בעוד שון גולדברג ורמי גרשון (בישל שער למארחת) הציגו משחק חלש ביותר.
גם רז מאיר נראה לא טוב, ובכלל, חוליית ההגנה בירוק רחוקה מלהרשים. "נעשו הרבה טעויות אך זה לא הזמן לחפש אשמים. הודחנו, זה מאכזב מאוד אבל צריך להרים את עצמנו ולחשוב קדימה", אמר שחקן בקבוצה.
בכיר במועדון הגן על בכר ואמר: "ברק זה מאמן שתמיד מנסה, תמיד מגוון, לוקח את זה לקצב לא מקובע, הוא מצליח הרבה פעמים ולעיתים גם לא, אבל זה מה שעושה אותו לטוב בארץ, היכולת לאלתר ולא לחשוש".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
הדחה שאף אחד לא ציפה לה. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
הירוקים יצאו בשבוע הבא למשחק הראשון מול דינמו טבליסי במסגרת הליגה האזורית, כאשר משחק אלוף האלופים מול מכבי ת"א עשוי להידחות ממוצ"ש הבא ליום ראשון. חיפה תחסר במשחק הראשון מול טבליסי את עופרי ארד ונטע לביא הפצועים, כשגם עלי מוחמד שהורחק אתמול סמוך לסיום לאחר שהתעמת עם שחקן קייראט ייעדר.