מתיחות חדשה בין ההתאחדות לכדורגל למאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר, אחרי שכבר התקבלה החלטה שנחשפה לראשונה ב-ynet לפיה הוא לא ימשיך בתפקידו גם אם יסיים במקום השני במוקדמות המונדיאל.
בהתאחדות זעמו על ההחלטה של רוטנשטיינר לזמן למשחקי הנבחרת הבוגרת את החלוץ הצעיר סוף פודגוראנו, המשחק בספציה האיטלקית, זאת מאחר שבחמישי הקרוב מצפה לנבחרת הצעירה משחק משמעותי מול גרמניה במסגרת מוקדמות היורו. הנבחרת של אלון חזן פתחה את דרכה עם שני ניצחונות חוץ מרשימים, בהונגריה ופולין.
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
בהתאחדות זעמו. רוטנשטיינר
(צילום: עוז מועלם)
עד כמה יש חשיבות למשחק בחמישי של הנבחרת הצעירה תעיד העובדה כי חסון בעצמו יגיע לגרמניה כדי לצפות בו, ורק לאחריו יצטרף למחנה הנבחרת הבוגרת בגלזגו.
"הזימון של פודגוראנו מוזר לגמרי מצידו של רוטנשטיינר, זה לא חלוץ שאמור לשחק כשיש את ערן זהבי, מונס דאבור, שון וייסמן וליאל עבדה, כנראה שלמישהו לא נעים מההצלחה של חזן", אמרו גורמים בהתאחדות.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ בפעולה
דור פרץ בפעולה
אמור לפתוח כבלם. פרץ
(צילום:רויטרס)
הנבחרת הבוגרת תתכנס הלילה (ראשון) ותצא מחר למחנה אימונים מיוחד בגזלגו שיימשך עד לשבת. ההרכב של רוטנשטיינר כבר מגובש וכולל בין היתר בשלב הזה את דור פרץ כבלם, כשהמטרה של האוסטרי היא כי במידת הצורך במהלך המשחק, פרץ יעלה לקישור. מנור סולומון ישחק באחת הכנפיים, וזה מה שיתורגל במהלך מחנה האימונים.