אחרי שערן זהבי שבר את שיא הכיבושים שלו בנבחרת ישראל, מוטל'ה שפיגלר התראיין ל-ynet על הערב המרגש שהיה בטוטו-טרנר וסיפר על תחושותיו.
"לא ידעתי שזהבי יחגוג כמו שאני חגגתי ויעשה לי מחווה כזאת, זה מאוד ריגש אותי", אמר שפיגלר, "התלהבתי כמו אוהד של הנבחרת. לא ראיתי את זה בזמן אמת כי הקיפו אותי שחקנים, אבל אחר כך התחברר לי שהוא עשה את זה".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי ומוטל'ה שפיגלר
ערן זהבי ומוטל'ה שפיגלר
"לא ציפיתי לזה". זהבי ושפיגלר בסיום
(צילום: עוז מועלם)
אנחנו לא רואים מספיק פרגון בכדורגל שלנו "כשאתה מפרגן למישהו לא נגרע ממך שום דבר. ואם אני רוצה להרגיע את כל החמוצים למיניהם, ויש די במדינה שלנו. להם אני אומר שלי היה רק מזל אחד – שבתקופה שלי לא היה את ה-VAR, את המצלמה, כי אני לפי דעתי מחצית השערים שלי היו נפסלים. עכשיו נרגעתם, חמוצים שלי? ככה אני מתייחס לזה, באהבה"
אומרים עליך שאתה הגדול מכולם כי אתה שיחקת במונדיאל וזהבי לא "לחמוצים הללו אני אומר כך: אם ערן זהבי היה איתנו במקסיקו 1970, אנחנו היינו עולים לשלב הבא. את כל הגולים החשובים שלי אני הבקעתי ממסירות של גיורא שפיגל. תארו לכם שהייתה לו אפשרות לבחור – או זהבי, או שפיגלר. היינו כובשים את העולם".
2 צפייה בגלריה
מוטל'ה שפיגלר
מוטל'ה שפיגלר
"אם זהבי היה במקסיקו, היינו עולים שלב"
(צילום: עוז מועלם)
לשפיגלר יש גם הצעה מפתה לזהבי: "עכשיו אני מוכן לאתגר הבא – אנחנו ניסע לקיסריה או לאיינדהובן ואנחנו נשחק גולף. למה? כי הוא הוכיח לי שהוא גאון, שהוא יודע לדייק. גם אני דייקתי. עכשיו, להכניס את הכדור לתוך הגומה זה יותר קשה מאשר להבקיע בשער ענק. אז אני אקח אותו לקיסריה ואנחנו נהנה ביחד".
מה אתה חושב על הקמפיין של הנבחרת, האם וילי רוטנשטיינר צריך להישאר? "אני לא פרשן ואני מחזיר אליכם את השידור עם חיבוק גדול. אני לא מתעסק בעניין הזה של להעביר ביקורת. אני לא טוב בזה".