אחרי שמכבי פ"ת דחתה הצעה של שני מיליון אירו ממכבי חיפה עבור עידן טוקלומטי - עליה פורסם לראשונה ב-ynet - הירוקים הגישו הצעה משודרגת של 2.5 מיליון אירו עבור 50 אחוז מכרטיסו של החלוץ בן ה-19, שאתמול (ראשון) כבש שער ניצחון בדקה ה-96 במפגש בין שתי הקבוצות.
ההצעה החדשה של חיפה היא על פי שווי השוק שדרש לוזון, שרצה 5 מיליון אירו עבור השחקן. אם העסקה תצא לפועל במתווה הזה, מכבי פ"ת תקבל חצי מהסכום במקרה של מכירה עתידית.
1 צפייה בגלריה
עידן טוקלומטי
עידן טוקלומטי
יעבור בכל זאת? טוקלומטי חוגג מול חיפה
(צילום: עוז מועלם)
במכבי חיפה אישרו את הרצון להתחזק בטוקלומטי, בעיקר נוכח פתיחת העונה החלשה של החלק הקדמי. "זה לא סוד שיש אכזבה מפיירו, שאילולא הרישום המוקדם לשלב הבתים של הליגה האירופית, היינו מוכרים אותו ללוקומוטיב מוסקבה שהציעה 3 מיליון אירו עבורו", אמר גורם במועדון.
טוקלומטי בן ה-19, שחקן הנבחרת הצעירה, הספיק לכבוש שני שערים העונה. אשתקד הוא היה אחד משחקני העונה בליגה הלאומית, כשעם 11 שערים ושישה בישולים במסגרת הליגה סייע רבות למכבי פ"ת לסיים במקום הראשון ולחזור לליגת העל.
אתמול, אחרי שער הניצחון, הוא אמר: "את ההרגשה שלי אי אפשר לתאר במילים. ראו מהדקה הראשונה שבאנו ללחוץ, יזמנו, איימנו, לא פחדנו ואנחנו מאוד שמחים. רציתי להוכיח שאני יכול לעמוד מול בלמים בסדר הגודל של עבדולאי סק, שמח שעשיתי זאת".