התקציר באדיבות תאגיד כאן 11
נבחרת ישראל עד גיל 20 לא מפסיקה להפתיע במונדיאליטו ומצליחה להדהים לא מעט פרשנים ומנחשים, כאלה שראו ניצחון על ברזיל הגדולה כמשהו בלתי אפשרי. היחס לחבורה של אופיר חיים אמנם השתנה משמעותית מאז אותו 2:3 ברבע הגמר באצטדיון סן חואן, ששלח את ישראל לחצי גמר המונדיאליטו, אבל מתברר שהמגמה לא תופסת לגבי כולם.
מסע הקסם במונדיאליטו - כתבות נוספות
בכל הנוגע לאתרי ההימורים, הכחולים-לבנים, שינסו מחר (חמישי, 20:30) לרשום היסטוריה נוספת, עדיין רחוקים מלהיות פייבוריטיים. גם העובדה שהנבחרת הדרום אמריקאית סובלת ממכת פציעות ושאר חיסורים, כשנותרו לה 14 שחקני שדה זמינים בסגל, פחות באה לידי ביטוי בסוכנויות.
2 צפייה בגלריה
שחקני הנבחרת חוגגים
שחקני הנבחרת חוגגים
שחקני הנבחרת חוגגים
(AP Photo/Natacha Pisarenko)
2 צפייה בגלריה
תורג'מן חוגג
תורג'מן חוגג
מה היחס לכך שתורג'מן יחגוג ראשון?
(AP Photo/Ricardo Mazalan)
כך למשל, באתר "ווינר" מעניקים יחס של פי 3.30 לניצחון של ישראל על אורוגוואי. היחס לתיקו הוא פי 3.15, וניצחון של הדרום אמריקאים שווה פי 1.80. כל ההימורים מתייחסים ל-90 דקות ואינם כוללים הארכה ופנדלים. גם באתרים הבינלאומיים לא סופרים אותנו יותר מדי. היחס לניצחון ישראלי נע בין 4.00 ל-4.80, והיחס לתיקו בין 3.30 ל-3.60. ניצחון של אורוגוואי? 1.70.
אגב, גם החלוצים שלנו עדיין לא שכנעו את סוכנויות ההימורים שההצלחה מול ברזיל היא לא יותר מסתם הבלחה. היחס לכך שדור תורג'מן יכבוש ראשון הוא לא פחות מפי 8.5, ועל גול ראשון של אריאל לוגסי המהמרים מקבלים יחס של פי 13. מהצד השני, היחס לכך שאנדרסון דוארטה מאורוגוואי יפתח את מסכת השערים בחמישי הוא הרבה יותר מפרגן - פי 7.
וכמה שווה בשלב הזה זכייה של ישראל בטורניר? על פי הסוכנויות היחס הוא פי 6, לעומת 3.75 על זכייה של היריבה אורוגוואי ו-2.3 של איטליה (הפייבוריטית לזכייה). מבחינת סוכנויות ההימורים, הנפה של דרום קוריאה תהיה המפתיעה ביותר (8.5).