הפועל באר-שבע ומכבי נתניה יעלו מחר (רביעי, 20:00) לקרב על תואר - בגמר גביע הטוטו. באר-שבע בכושר נהדר בליגת העל, אך משחקה האחרון מול בני סכנין נדחה ל-7.2. בחצי הגמר, החבורה של אליניב ברדה עברה את הפועל ת"א אחרי דרמת ענק שכללה שער מטורף של השוער אריאל הרוש עמוק בתוך תוספת הזמן. נתניה גברה 0:1 על "הנמסיס" שלה בשנים האחרונות - הפועל חדרה. הערב ערכו מאמני שתי הקבוצות והקפטנים את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת ההתמודדות.
מאמן הפועל באר-שבע, אליניב ברדה, פתח: "אין לדעת מה יהיה במשחק. רצינו מאוד שיתקיים בשבת המשחק נגד סכנין, אבל הוא התבטל ולנו אין שליטה על כך. חבל לבזבז על כך אנרגיות. קבעו שאין משחק וזה הכל. תמיד קשה לפגוש קבוצה פעמיים בהפרש של ארבעה ימים, זה קרה לנו גם בעונה שעברה עם מכבי ת"א וזה לא פשוט. לשמור כוחות? המשחק הקרוב הוא הכי חשוב".
1 צפייה בגלריה
מחר הם יפגשו על הדשא. גנדלמן, קוז'וק, ברדה ו-ויטור
מחר הם יפגשו על הדשא. גנדלמן, קוז'וק, ברדה ו-ויטור
מחר הם יפגשו על הדשא. גנדלמן, קוז'וק, ברדה ו-ויטור
(קרדיט: תומר חבז, one)
על המשחק מול סכנין שנדחה: "להיות בסכנין, לא לשחק ולחזור לבאר שבע ממש לא נותן לנו יתרון, זה אולי אפילו יכול להיות חיסרון כי לא שיחקנו. תואר זה תואר ולא משנה חשיבותו, זה צריך לתת לשחקנים יותר דרייב מאשר במשחק רגיל".
קפטן הפועל באר-שבע מיגל ויטור הוסיף: "זה תמיד מרגש לשחק בגמר, במשחק על תואר, אנחנו שמחים להיות כאן ומחר ניתן את הכל כדי לזכות בגביע. כל משחק הוא מרגש עבורי, גם אחרי כל כך הרבה שנים שאני משחק. הסיכויים הם 50-50, אנחנו מכירים אותם והם אותנו אחרי כל כך הרבה מפגשים. יש זמן עד למשחק ביום ראשון וכמובן שאחת הקבוצות תגיע אליו בהרגשה שונה, אבל אנחנו מתמקדים רק בגמר".
מאמן מכבי נתניה, רן קוז'וק, אמר: "מתרגש זו לא בדיוק המילה אבל אני ממוקד מאוד. יש דריכות לכל משחק כדורגל שרוצים לנצח, וזה נכון גם למשחק הזה. למשחק מול הפועל חיפה בשבת אין השפעה. זה משחק אחד על תואר, ננסה להיות במיטבנו ולנצח את המשחק. אין ספק שהולכים לשחק מול קבוצה איכותית ומאומנת. הם יבואו מוכנים מהיכרותי עם אליניב, נעשה כל מה שאנחנו יכולים בשביל להגיע ולקחת גביע. יש חשיבות לתואר למועדון, בשבילנו כצוות וכשחקנים, האחרון היה בעונת 2004/05, גביע הטוטו של הלאומית".
על חלון ההעברות של ינואר: "יש כמה שמות שאני ואלמוג העברנו להנהלה. זה בידיים שלה ההנהלה ואני בטוח שזה יקרה".
עומרי גנדלמן, הקפטן הצהוב, הוסיף: "זה משחק על תואר, לפני הכל, וכל המועדון רוצה להביא תואר ולשמח את האוהדים ועוד הרבה אנשים. אנחנו מקווים מחר לעשות משהו יפה. היה לנו ניצחון מאוד חשוב נגד הפועל חיפה וזה יכול להיות שבוע חשוב מאוד בעונה הזו".