"לאחר ארבע עונות מוצלחות, הן מקצועית והן חברתית, רן בן שמעון מסיים את דרכו המקצועית בקבוצה", כך הודיעו היום במ.ס אשדוד. בדומה למכבי חיפה, הקבוצה מעיר הנמל מינתה את מאמן הנוער של המועדון, אלי לוי, שיתפוס את מקומו על הקווים.
גורמים במועדון ידעו לספר שנוצרה מתיחות גדולה בין בן שמעון (שמחזיק בחוזה לעונה נוספת) לבנו של האיש החזק בקבוצה, תום בן-זקן, שהחלה עוד במחנה האימונים בקיץ שעבר. לזה נוספה תחושת מיצוי הדדית. ההחלטה שקיבלה תוקף רשמי היום (שני), התקבלה מעשית לפני שבועות רבים.
2 צפייה בגלריה
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן-שמעון
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן-שמעון
מתיחות ותחושת מיצוי. בן-שמעון
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
אלי לוי מונה למאמן מ.ס אשדוד
אלי לוי מונה למאמן מ.ס אשדוד
ייכנס לנעליו של רן בן שמעון. אלי לוי
(צילום: מ.ס אשדוד)
כאמור, מי שמחליף את בן שמעון בתפקיד הוא מאמן קבוצת הנוער של המועדון, אלי לוי, שזכה בשנה שעברה באליפות וקיבל הבטחה כי יהיה זה שיחליף את בן שמעון בעתיד. במועדון יודעים לספר כי לוי החל את עבודתו בהכנת הקבוצה לעונה הבאה לפני שמונה.
"רן הוא אחד המאמנים המוערכים והמצליחים שאימנו כאן", כתבו בקבוצה בהודעת הפרידה. "הוא הוביל את המועדון פעמיים לפלייאוף העליון, לאירופה, והעונה לחצי גמר גביע המדינה.
"והחשוב מכל, תחת הדרכתו של בן שמעון הציגה הקבוצה כדורגל התקפי ומהנה, באמצעות שילוב של הדור הצעיר וטיפוח הכישרונות של המועדון. רן, ללא ספק לא היית עוד מאמן. אתה חלק מהמשפחה החמה והאוהבת של מ.ס אשדוד - היית ותישאר לעד. בהצלחה בהמשך הדרך".