רגע אחרי שסיימה את את עונת הפרמייר-ליג במקום ה-12 בלבד, הנמוך ביותר שלה זה 29 שנים, צ'לסי הודיעה היום (שני) על מינויו של של מאוריסיו פוצ'טינו למאמן הקבוצה, אחרי שהארגנטינאי בן ה-51 חתם על חוזה לשנתיים.
הוא פוטר מפ.ס.ז' בתום עונת 2021/22, ומאז לא עמד על הקווים. בארון התארים שלו זכייה עם הפריזאים באליפות צרפת, זכייה בגביע הצרפתי וזכייה בגביע הליגה עם טוטנהאם, איתה גם הגיע לגמר ליגת האלופות בעונת 2018/19.
למרות השקעה של מעל 600 מיליון ליש"ט מאז הקיץ, צ'לסי חוותה עונת בלהות. הבעלים טוד בולי, שרכש את הקבוצה לפני כשנה, הספיק לפטר שני מאמנים (תומאס טוכל וגרהאם פוטר), והמאמן השלישי, אגדת המועדון פרנק למפארד, סיים את הקדנציה השנייה והזמנית שלו בקבוצה עם ניצחון אחד בלבד.
המנהלים הספורטיביים של צ'לסי, לורנס סטיוארט ופול ווינסטנלי, פרסמו הודעה משותפת בעקבות החתימה: "הניסיון, השאיפה למצוינות, יכולות המנהיגות והאופי של מאוריסיו ישרתו את צ'לסי כחלק מהתקדמות המועדון. הוא מאמן מנצח, שעבד ברמות הכי גבוהות, במגוון ליגות ושפות. האתוס, הגישה הטקטית שלו והמחויבות להתפתחות הפכו אותו למועמד הטוב ביותר".
ארבעת בעלי המועדון הוסיפו: "המחלקה הספורטיבית הובילה תהליך חרוץ ומחושב שההנהלה גאה בו. אנו נרגשים מהצטרפותו של מאוריסיו לצ'לסי. מאוריסיו הוא מאמן בטופ העולמי עם רזומה יוצא דופן. כולנו מלאי ציפייה להגעתו".