מכבי חיפה תארח הערב (22:00) את הכוכב האדום בלגרד במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. הירוקים מקווים להשיג תוצאה טובה ומקדמה לקראת הגומלין בסרביה בשבוע הבא. ברק בכר, שזכה בכל התארים האפשריים בכדורגל הישראלי, חולם לסמן וי על הדבר שאין לו עדיין ברזומה: שלב בתים בליגת האלופות. הוא היה קרוב לעשות את זה עם הפועל באר-שבע, אך לא הצליח להגיע לבתים וכעת ינסה להוביל את קבוצתו לעשות את זה.
במכבי חיפה מודעים לכך שהיריבה חזקה, אך מאמינים כי ניתן לעבור אותה. בקבוצה אמרו: "השמיים הם הגבול". בכר סגור על ההרכב שלו למשחק והוא יהיה זהה להרכב שניצח את אולימפיאקוס. כלומר, צמד המגנים הזרים פייר קורנו ודניאל סונדרגן יפתחו כשביניהם בוגדן פלאניץ' ושון גולדברג במרכז ההגנה, עלי מוחמד והקפטן נטע לביא בקישור האחורי, שרי וחזיזה באמצע, ודין דוד ופרנצדי פיירו בהתקפה של הירוקים. עומר אצילי ימתין על הספסל של בכר. מדובר באמירה ברורה של המאמן שאצלו אין כוכבים ומי שהוא חושב שהטוב ביותר והמתאים ביותר משחק.
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
הגיע היום הגדול. בכר
(צילום: גיל נחושתן)
המנון ליגת האלופות יתנגן הערב בחיפה ובמועדון נרגשים מאוד מהמעמד: "יש התרגשות גדולה, זה רגע שכל שחקן מחכה לו, אנחנו יכולים להגשים חלום, חובת ההוכחה היא על כל אחד ואחד, כל אחד צריך לתת 200 אחוז כדי להיכנס לדפי ההיסטוריה של המועדון". הקהל הירוק בטירוף למשחק, 1,000 הכרטיסים שהופשרו אתמול מאופ"א, כרטיסים שלא נקנו על ידי אוהדי הכוכב האדום בלגרד, נחטפו בשלוש דקות וחצי בלבד ובשוק הספסרות נמכרים כרטיסים מ-1,000 ועד ל-1,800 לכרטיס.
"זה טירוף מה שהולך עם האוהדים. אם היה אצטדיון עם 100 אלף מקומות הוא היה מתמלא, הקהל בטירוף של ממש וכולם רוצים להיות במשחק כמו המשחק הזה", אמר דודו אוהד הקבוצה. למרות השעה המאוחרת צפויים פקקים גדולים, רכבת ישראל תתגבר את הקווים הלילה מחיפה למרכז הארץ ובמועדון מקווים שלמרות התקופה הפקוקה (בין הזמנים והחופש הגדול) שהאוהדים ייצאו מוקדם יותר ויגיעו בזמן למשחק ולא ייתקעו בפקקים.
במכבי חיפה זועמים על כך שמשחק הליגה מול בני סכנין לא נדחה ויתקיים בשבת, בכר צפוי לפתוח את הליגה בהרכב משני שכן הקבוצה תקיים שלושה משחקים באותו שבוע והוא חושש מעומס.