בהפועל באר-שבע חגגו את ה-0:6 הענק על הפועל ת"א, שהיה שחזור הניצחון הגדול ביותר בתולדותיה של הקבוצה בליגה הבכירה, אז בסוף שנות ה-70 על מכבי יפו. כמו כן, זה הניצחון הגדול ביותר שהשיגה באר-שבע באצטדיון טוטו טרנר.
במועדון היה חשש שבעקבות ההפסד 2:0 למכבי חיפה בשבוע שעבר, תהיה ירידת מתח, אך באר-שבע, ששיחקה נהדר והמשיכה להציג יכולת גבוהה, הפעם גם באה על שכרה עם ניצחון ענק. למעשה מאמן הקבוצה אליניב ברדה טען שההבדל בין המשחקים של קבוצתו אתמול ובשבוע שעבר היה רק ניצול המצבים של שחקניו.
3 צפייה בגלריה
עדן שמיר חוגג
עדן שמיר חוגג
שמיר ויחזקאל חוגגים. ניצחון היסטורי
(צילום: הרצל יוסף)
דור מיכה ושגיב יחזקאל היו נהדרים בשורות באר שבע. מיכה מאותת לראשי המועדון שכדאי מאוד להאריך את חוזהו ובין הצדדים כבר ישנן שיחות בעניין. יחזקאל, שנפצע במחצית הראשונה ויש חשש למתיחה חזקה או קרע באחד משרירי רגלו, צפוי להחמיץ את משחק החוץ בשבת נגד בני סכנין. גם אסטריט סלמאני, החלוץ שכבש ונפצע, עשוי להיעדר בשבת. שניהם ייבדקו בימים הקרובים.
סלמאני עדיין נחשב למועמד לעזוב את הקבוצה בחלון העברות הנוכחי, אך במסיבת העיתונאים הצהיר ברדה כי "בקרוב לא יגיע חיזוק לקבוצה". המאמן סירב להסביר האם כוונתו היא שבימים הקרובים לא יעשה מהלך שכזה או שבכלל עד סגירת החלון.
3 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל
ייעדר ככל הנראה מול סכנין. יחזקאל
(צילום: הרצל יוסף)

חמד ריגש

לצידו של ברדה במסיבת העיתונאים ישב תומר חמד, שכבש צמד ראשון בבאר שבע כמחליף ודיבר עם התקשורת לראשונה מאז מות אביו לפני כחודש. חמד סיפר שהיום (שלישי) ימלאו שלושים יום למותו של אביו והייתה לו תחושה שיכבוש במשחק ויקדיש לו את השער. הוא אף כתב לו הקדשה במדבקה שהונחה על שורש כף ידו במהלך המשחק.
כשהוא על סף דמעות, תיאר חמד את התקופה האחרונה בחייו של אביו, במהלכה הוא שיתף במצבו רק בודדים בקבוצה וביניהם ברדה ואלונה ברקת. חמד סיפר שבארבע הזדמנויות שונות הוא נקרא בדחיפות להגיע לבית החולים על מנת להיפרד מאביו, אך לאחר מכן הצליח האב להתאושש. אחת הפעמים גרמה לכך שהוא נאלץ להחמיץ משחק, נגד הפועל ת"א בגביע הטוטו. לפני המשחק נגד אשדוד בליגה הוא התלבט אם לשחק או להיות לצד אביו.
במשפחתו ייעצו לו לא להחמיץ את המשחק כי זה מה שאביו היה מצפה ממנו לעשות. בשעת בוקר מוקדמת לאחר המשחק, עוד לפני שחמד הספיק שוב לראות את אביו, הוא הלך לעולמו.