החיזוק הגדול הגיע: הפועל ת"א הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של עומרי אלטמן. מהרגע הראשון היה אלטמן יעד מרכזי של הקבוצה האמריקאית שרכשה את המועדון, כפי שנחשף ב-ynet ו"ידיעות אחרונות".
אלטמן בן ה-29 שיחק בשנה וחצי האחרונות בהצלחה רבה בא.א.ק לרנקה מקפריסין, והעונה רשם במדיה 11 שערים בכל המסגרות. הוא יחזור למגרש ב-15 ליולי לחגיגות 100 השנה לאדומים במשחק הידידות מול לאגאנס הספרדית.
3 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן מצטרף להפועל ת"א
עומרי אלטמן מצטרף להפועל ת"א
חוזר ללבוש אדום. אלטמן
(צילום: הפועל ת"א)
3 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
32 שערים במדים האדומים. אלטמן
(צילום: עוז מועלם)
שחקן ההתקפה שיחק בהפועל ת"א במשך ארבע עונות, בשתי קדנציות שונות, בהן ערך 141 הופעות בכל המסגרות, כבש 32 שערים ובישל 13 נוספים. בקדנציה הראשונה, מ-2015 עד 2017, כבש שמונה שערי ליגה ב-54 הופעות, אך במהלך העונה השנייה הקבוצה נכנסה לפירוק ובסיומה ירדה לליגה הלאומית.
אלטמן עזב ליוון ושיחק שנתיים מוצלחות בפנאתינייקוס, אך אז חזר לוולפסון לשנתיים נוספות - והפך במהרה לכוכב הקבוצה. את עונת 2019/2020 סיים כמלך השערים והבישולים של הקבוצה, עם 11 שערים וארבעה בישולים, ועלה עמה לחצי גמר גביע המדינה ולפלייאוף העליון. בעונה שאחרי, עם עזיבתו של אוראל דגני, מונה לקפטן הקבוצה. אלטמן הגיע איתה לגמר הגביע מול מכבי ת"א ואף כבש את שער היתרון, אך הקבוצה הפסידה בסיומו של דרבי סוער.
בסיום עונת 2020/21 עזב את המועדון, שלא היה יכול לעמוד בשכרו, ועבר לארוקה הפורטוגלית. הוא שיחק שם חצי שנה, ומשם עבר לא.א.ק לרנקה. העונה החולפת הייתה כאמור מצוינת מבחינתו. לרנקה נאבקה על האליפות אך סיימה במקום השלישי. היא גם עלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית, ובהמשך נשרה לקונפרנס-ליג, שם הגיעה לשמינית הגמר.
3 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
עונה מוצלחת. אלטמן במדי א.א.ק לרנקה
(צילום: רויטרס )
אלטמן אמר לאחר החתימה: "חיכיתי לרגע הזה כבר הרבה זמן. הפועל ת"א זה הבית שלי, זה לא סוד שרציתי מאוד לחזור למועדון שנתן לי המון. אני שמח שתהיה לי שוב הזדמנות להחזיר לאוהדים המדהימים של הקבוצה, על כל האהבה שקיבלתי מהם. חשוב לי שיידעו שזה לא מובן מאליו עבורי ואני מודה להם על כך. תודה לחן סול, מייקל ואלקאניס, קבוצת הבעלים החדשה, לסוכן שלי וכמובן למשפחתי המדהימה שמלווה אותי בכל צעד בקריירה, על כך שגרמו לזה לקרות. עכשיו זה הזמן לעבוד קשה ולהסתכל קדימה לקראת המשימות הרבות שמחכות לנו העונה. מתרגש כבר לקראת על החזרה לבלומפילד ב-15.7 לחגיגות ה-100 שנה למועדון. יאללה הפועל!".
מנהל מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול, אמר: "בשם כל הארגון, אני רוצה לברך את עומרי על חזרתו להפועל תל אביב. כישוריו של עמרי תואמים את סגנון הכדורגל ההתקפי שהמאמן ואלקאניס יביא לקבוצה, אבל מעבר ליכולותיו המקצועיות, עומרי מביא עמו גם ניסיון רב ותשוקה להצליח - אלמנטים שיעזרו לנו לעמוד במשימות שלנו לקראת העונה שבפתח. עמרי יהווה חוליה חשובה בפאזל, בזמן שאנו בונים קבוצה שתוכל להתחרות עם הקבוצות המובילות בישראל - ומתחילים במסענו לחזור להתחרות באירופה".