הפועל ת"א ממשיכה להתחדש. בתום פגישה שנערכה אתמול (חמישי) בין נציג קבוצת הבעלים החדשה של הפועל ת"א, דייויד מינצברג, לבין איש העסקים דובי שנידמן, נחתם בין השניים חוזה לפיו האחרון יהפוך לשותף הישראלי הבכיר, כשבסופו של התהליך הוא יחזיק בעשרה אחוז מהבעלות על המועדון.
"בחרתי להצטרף כשותף בהפועל ת"א מתוך ריגוש ובכדי לגעת בתחומים ברורים שמדברים אליי - הנוער, הנשים וקבוצת 'השווים'", הסביר שנידמן לאנשי המועדון אחרי שחתם רשמית על העסקה, כשההשקעה שלו תהיה בהתאם יחסי למניות הניהול שלו.
2 צפייה בגלריה
דובי שנידמן
דובי שנידמן
הונו האישי מוערך במאות מיליוני שקלים. שנידמן
(צילום: אוראל כהן)
שנידמן, שבקרוב יחגוג 50, הוא מנכ"ל ריטיילורס, חברת מותגי ספורט ששווה שלושה מיליארד שקל ומפעילה בין היתר את החנויות של נייקי בישראל וכן את חנויות דרים ספורט. בעברו היה מנכ"ל טיב טעם ולפני כן כיהן כמנכ"ל סקאל ספורט. הונו האישי מוערך במאות מיליוני שקלים.
בראיון בלעדי שהעניק ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet במהלך השבוע האחרון, אמר בין היתר שנידמן: "אני לא מחפש את אור הזרקורים, לא מחפש חשיפה. אני אדם שמאמין שצריך לעשות עסקים או שותפויות עם אנשים טובים, שאתה מתחבר אליהם, והם ממש כאלה".
"נחשפתי לתוכניות שלהם והדרך שלהם טובה ובעיקר נכונה", המשיך שנידמן. "יש להם אסטרטגיה טובה, התקציבים שעליהם הם מדברים יהיו גבוהים יותר ממה שהורגלה הפועל בשנים האחרונות. הדרך שלהם שקופה לגמרי ובעיקר אמיתית, מינצברג מגיע לעשות שינוי. זה לא משהו שייקח רגע, אנשים צריכים להבין שבנייה לוקחת זמן, שלב אחרי שלב, רק ככה אפשר להצליח".
2 צפייה בגלריה
ניק האמונד היועץ המקצועי של הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א
ניק האמונד היועץ המקצועי של הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א
הסמכות המקצועית הבכירה. האמונד
(צילום: REX)
אחרי שמינצברג מינה את ניק האמונד לסמכות המקצועית הבכירה בהפועל ת"א, מי שצפוי לקבל תפקיד מקצועי בכיר ומוגדר כ"עיניים של האמונד בארץ" הוא האנליסט חן סול. במהלך השבוע הבא בהפועל ת"א מתכוונים למנות מומחה נוסף. עוד החלטה שהתקבלה היא כי המנכ"ל הנוכחי, לירן מוכתר, יישאר בתפקידו.
בועז תושב נפרד מהבעלות על הפועל ת"א
כשברקע פסטיבל העידן החדש במועדון, בהפועל עוד צריכים להישאר בליגה, כשעד לסיום העונה הסדירה יש להם שני משחקים קשים, ביתר ירושלים בראשון בטדי ואז מפגש ביתי מול האלופה מכבי חיפה. חיים סילבס נפגש עם מינצברג, והוא לא אמור להמשיך בעונה הבאה. אחד המועמדים שהבעלים החדשים בודקים בנוגע לעמדת המאמן הוא רן בן שמעון, שמחזיק בחוזה במ.ס אשדוד גם לעונה הבאה, אבל נראה כי ג'קי בן-זקן רוצה לרענן את השורות. בן שמעון אימן בעבר בהפועל ת"א עונה אחת בלי הצלחה משמעותית, אבל זאת האופציה הישראלית המועדפת על האמריקאים, יחד עם אפשרות של מינוי צוות זר. בכל מקרה, רוב הסגל הנוכחי לא יישאר בעונה הבאה.