מכבי ת"א בדרך לעידן חדש. בתום חמישים שנה במהלכן התאמנה הקבוצה בקריית שלום, המועדון יעתיק את מתחם האימונים שלו לחולון. במהלך שהותו בארץ בשבוע שעבר, חתם הבעלים מיץ' גולדהאר על חוזה עם שני אנשי עסקים, אחד מהם מוכר מעולם הכדורגל, על השכרת מתחם המגרש הישן בחולון - הידוע גם כ"מתחם גולאסו" - לפרק זמן של 20 שנה.
כזכור, השבוע נחשף ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet כי סיבת הגעתו ארצה של מיץ' גולדהאר היא קידום הפרויקט הגדול ביותר שלו מאז הגעתו - בניית מתחם אימונים חדש בעלות של עשרות מיליוני אירו. תחילה התלבט הבעלים אם לשדרג את המתחם בקריית שלום או להקים מתחם חדש, וכעת מתברר כי נפלה ההחלטה לעבור לחולון.
2 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
הפרויקט הגדול ביותר מאז הגעתו. מיץ' גולדהאר
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
מתחם גולאסו חולון
מתחם גולאסו חולון
הבית החדש? מתחם גולאסו בחולון
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א ניסו לשמור על חשאיות סביב החתימה על החוזה. גם במועדון עצמו ידעו רק מעטים על סיבת הגעתו הנדירה של הבעלים הקנדי, וניסו לאתר כיצד המיזם הגדול ביותר של גולדהאר דלף החוצה.
מתברר כי מתחם האימונים הושכר על ידי אותם שני אנשי עסקים, כאשר אחד מהם לקח על עצמו לאחרונה גם את ניהול בית הספר לכדורגל בנהלל שהיה תחת מכבי חיפה, רק לפני שנה. עם זאת, עתה הם השכירו אותו לגולדהאר בסכום גבוה בהרבה.
לגולדהאר היה חשוב בין היתר להקים פרויקט אימונים ענק, הכולל בין השאר את הנצחת הוריו. במתחם האימונים יושקעו עשרות מיליוני אירו, ויוקמו מספר מגרשי אימון, חדרי הלבשה, חדר כושר ענק כשהמטרה של בעלי מכבי ת"א היא לשדרג את המועדון בצורה משמעותית.