אוהדי בני סכנין שוב ביזו את ההמנון הלאומי. הערב (חמישי) זה קרה לפני משחק החוץ של הקבוצה של סלובודן דראפיץ' בסמי עופר נגד הפועל חיפה, כאשר חלק מהקהל האורח נטש את היציעים בזמן נגינת "התקווה". כתגובה, אוהדי הפועל חיפה שרקו להם בוז.
זו הפעם השלישית שאוהדי סכנין מבזים את נגינת ההמנון הלאומי, כאשר בשני המקרים הקודמים זה קרה לפני המשחק נגד הפועל חדרה שנערך לפני חודש באצטדיון בנתניה ולאחר מכן במשחק החוץ בטרנר נגד הפועל באר-שבע לפני כעשרה ימים.
1 צפייה בגלריה
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
(צילום: עוז מועלם )
לאחר כל אחד מהמקרים נקנסה הקבוצה ב-15 אלף שקל. התקרית הראשונה עוררה סערה גדולה בעקבות הקללות של אוהדי סכנין לעברו של שחקן חדרה מנשה זלקה בגלל שהוא משרת במילואים בצה"ל, זאת בנוסף לביזוי ההמנון הלאומי. המועדון טען אז: "הקול של הרמקול היה נמוך והתוכן לא היה ברור. מועדון בני סכנין, הנהלות, שחקנים וקהל נכחו רבות במשחקים בהם הושמע ההמנון ותמיד הייתה התנהגות והתנהלות מכבדת".
לאחר אותו מקרה שר הספורט מיקי זוהר וגם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הביעו את דעתם בעניין ואף המשטרה הודיעה כי תפתח בחקירה, אך כאמור זה הסתיים בקנס כספי בלבד.
בריאיון ל-ynet אמר יו"ר סכנין, מוחמד אבו-יונס, כי "יש הרגשה שאורבים לנו, שמחכים שמישהו יטעה. זה מיותר. חבל שזה קרה, אני נגד שיבוש השמעת ההמנון. אנחנו 20 שנה בטדי וההמנון זו מסורת, אנחנו תמיד מכבדים את זה. אני לא מחפש תירוצים, קרה מה שקרה ונלמד מזה. אני בעד לעמוד ולכבד את ההמנון".