כמה שמחה, התרגשות, וחגיגות שלא זכורות מאז העלייה לליגת העל היו אתמול (שבת) בסיום המשחק של בני ריינה נגד מכבי חיפה. העולה החדשה רשמה שבוע חלומי מבחינתה: זה התחיל עם ניצחון הבכורה אי פעם בליגה הבכירה, 2:3 סופר דרמטי על בית"ר ירושלים, ואתמול הגיע הניצחון השני ברציפות - הפעם 0:1 סנסציוני על האלופה.
אם הייתם שואלים את שרון מימר לפני המשחק הוא היה מסתפק בתיקו, אך הכרטיס האדום שספג ינון אליהו במחצית הראשונה שינה את המשחק. ריינה לפתע האמינה יותר, תקפה, הגיעה להזדמנויות ומצבים רבים ואלמלא החמצות רבות של שחקני החלק הקדמי זה היה מסתיים בניצחון גבוה ומשכנע יותר.
2 צפייה בגלריה
שחקני בני ריינה חוגגים
שחקני בני ריינה חוגגים
שחקני בני ריינה חוגגים
(צילום: גיל נחושתן)
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה מול בני ריינה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה מול בני ריינה
עומר אצילי בצבת בין שחקני ריינה
(צילום: גיל נחושתן)
אוהדי ריינה חגגו במשך שעה ארוכה עם השחקנים בעקבות הניצחון. יו"ר הקבוצה סעיד בסול היה בעננים וגם ראש העירייה ג'מיל בסול, שישב גאה ביציע, התמוגג. "זה ניצחון ענק. השבוע החלומי שעברנו יהפוך את ריינה לקבוצה משמעותית בליגת העל. קבוצות לא יזלזלו בנו יותר ויבינו שבני ריינה באה לנצח כל משחק. הסתכלנו למכבי חיפה בלבן של העיניים והוכחנו מה אנחנו שווים. ריינה תישאר בליגת העל בעזרת השם", אמר שחקן בקבוצה.
המאמן שרון מימר, שהגיע לריינה אחרי שלושה מחזורים במקומו של אדהם האדיה, זכה לשבחים ומחמאות לאחר שרשם משחק רביעי ללא הפסד. מימר, עם 8 נקודות מ-12 אפשריות מאז ששהצטרף לקבוצה, הוכיח שיש סגל טוב ובקבוצה החמיאו לו: "הוא בא ולא התלונן על הסגל, אלא משדרג אותו. מהרגע שהוא פה הוא הפיח חיים חדשים בקבוצה. אחרי פתיחת העונה המגמגמת שרון הוכיח שהוא קוסם, הרוגע שלו זה מה שהיה חסר לנו".
החלוץ שלומי אזולאי, ששוב כבש, זכה למחמאות גדולות ובריינה מרוצים ממנו. אוסמה חלאיילה, שהחמיץ אומנם לא פעם, מוריד חלודה ובמועדון בטוחים שבקרוב גם יכבוש. בעולה החדשה מבינים שמילת המפתח היא המשכיות, ואם הקבוצה תמשיך לצבור נקודות הביטחון יישאר והחלום להישאר בליגה יהפוך למציאות.