מכבי חיפה ספגה אתמול (שבת) את אחד ההפסדים הכי מביכים שלה - 1:0 לבני ריינה. הקבוצה שעלתה לליגת העל רק בקיץ האחרון, ועם עשירית תקציב מזה של האלופה, הצליחה להביך אותה פעם אחר פעם במשחק ויצאה עם ידה על העליונה.
הירוקים נראו רע, ונראה כי הקבוצה מתקשה לעשות את ההפרדה בין הליגה לאירופה. בכר נתן הזדמנות ללא מעט שחקנים: ינון אליהו ספג אדום ישיר ואיכזב מאוד, מאור לוי וניקיטה רוקאביצה ספגו ביקורת על יכולתם וגם השוער רועי משפתי לא חסין.
2 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה עם פרנצדי פיירו
מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה עם פרנצדי פיירו
הירוקים בהלם. מאוויס צ'יבוטה עם פרנצדי פיירו
(צילום: גיל נחושתן)
בכר עצמו מבין ששוב טעה עם ההרכב שהציב ושככל הנראה לא יכול להרשות לעצמו לוותר על שחקנים כמו צ'ארון שרי ועלי מוחמד - שני העוגנים של הקבוצה. שרי, שכלל לא נכלל בסגל, נראה כשחקן הכי משמעותי של חיפה, ובכר לא מוצא לו מחליף ראוי כשהוא מחליט לתת לו מנוחה.
בחיפה מבינים כי ההפסד הזה יעלה להם במקום הראשון אם מכבי ת"א תנצח מחר (שני) בדרבי התל-אביבי. "זה לא עוד הפסד", אמר גורם במועדון. "עם כל הכבוד, גם עם עשרה שחקנים היינו צריכים לנצח את ריינה. זה לא ספק ההפסד הכי מביך של הקבוצה בעידן ברק בכר וצריך לראות איך הקבוצה מגיעה לליגה מאירופה".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ההפסד הכי מביך של מכבי חיפה בתקופתו. ברק בכר
(צילום: גיל נחושתן)
בכר עצמו היה נסער מאוד אתמול בסיום. המאמן חש כי השחקנים שנתן להם הזדמנות מאכזבים ולא מנצלים אותה. בחיפה מגבים את בכר אך שולחים חצים לעבר המחליפים: "שחקנים מקבלים צ'אנס ואמורים להוכיח את עצמם, אך הם שוב איכזבו. שלא יתלוננו יותר על דקות משחק ויבינו כי כשנותנים להם הזדמנות חובת ההוכחה עליהם".
בינתיים, היום התברר כי הקשר דולב חזיזה, שנפגע אתמול במהלך החימום מול ריינה, סובל מקרע קטן בשריר. השחקן ייעדר שבועיים ויחמיץ את המשחק מול יובנטוס מחרתיים (שלישי, 19:45) בליגת האלופות. הוא גם עלול להיעדר מהמשחק מול פריז סן-ז'רמן, שייערך בצרפת ב-25 באוקטובר.
הקהל הירוק שמילא אתמול את אצטדיון גרין התאכזב מאוד מהתצוגה של הקבוצה, אך בכל זאת ניסה לעודד את השחקנים בסיום. האוהדים מתכננים מופע מיוחד בסמי עופר מול יובנטוס, בסגנון התצוגה מול פריז סן-ז'רמן, אך אין ספק שההפסד לריינה העיב מעט על האווירה בקרב הקהל הירוק.
פורסם לראשונה: 07:32, 09.10.22