מכבי חיפה חושבת כבר על העונה הבאה? על פי דיווח בצרפת, אלופת ישראל רוצה לצרף אליה בקיץ הקרוב את לורן אברז'ל, הקשר היהודי-צרפתי של לוריין מהליגה הראשונה, שמשמש גם כקפטן שלה.
אברז'ל בן ה-30 הוא קשר אחורי קשוח שלא מרבה לעלות להתקפה, אך מצטיין בפעולות הגנתיות. הוא רשם העונה 20 הופעות בליגה הצרפתית ובישל פעם אחת. יש לו תשעה שערים ו-14 בישולים בקריירה, אך כאמור החוזקה שלו היא ביכולת ההגנתית. החוזה שלו מסתיים ב-2025, כך שמכבי חיפה תצטרך לשלם לא מעט כסף בשביל שהוא יגיע.
3 צפייה בגלריה
לורן אברג'ל (משמאל) בפעולה
לורן אברג'ל (משמאל) בפעולה
לורן אברז'ל (משמאל) בפעולה
(צילום: AFP)

דיווח: קבוצה מאינדונזיה מעוניית בסאבוריט

אתר Tribunews מפרסם שפרסיב מצמרת הליגה האינדונזית מעוניינת בבלם מכבי ת"א, אנריק סאבוריט. האתר מדווח כי סאבוריט נמצא ביחסים טובים עם המאמן הבאסקי של הקבוצה, לואיס מילה, שמעריך אותו מאוד וירצה לראות אותו בקבוצתו. מילה הדריך את סבוריט בתקופתו בספרד ועדיין שמר איתו על יחסים טובים, והוא ינסה לשכנע את הבלם להצטרף לפרסיב.
3 צפייה בגלריה
סאבוריט
סאבוריט
צפוי להיענות בשלילה להצעה. סאבוריט
(צילום: עוז מועלם)
רק שכידוע יהיה קשה מאוד לראות את השחקן עוזב את הצהובים, שעדיין במרוץ האליפות בישראל, למרות שהם רחוקים 10 נקודות מהמוליכה מכבי חיפה. מה עוד שלסאבוריט חוזה לעונה נוספת בקריית שלום.
יש לציין כמובן שלאינדונזיה אין יחסים דיפלומטיים עם ישראל ומעבר של שחקן ששיחק בליגת העל למדינה המוסלמית הגדולה בעולם מורכב למדי. פרסיב מדורגת כעת במקום השני בליגה האינדונזית הבכירה ורוצה, כאמור, חיזוק לקראת היישורת האחרונה של העונה
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג עם סאבוריט
ערן זהבי חוגג עם סאבוריט
לסאבוריט חוזה לעונה נוספת במכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
אגב, רק אתמול דווח כי כמה מאות תושבי אינדונזיה הפגינו בעיר הבירה ג'קרטה נגד השתתפות נבחרת הנוער של ישראל במונדיאליטו (מונדיאל עד גיל 20) שאמור להיפתח ב-20 במאי במדינה המוסלמית.
פורסם לראשונה: 16:59, 21.03.23