דווקא הניצחון של קריית שמונה על בני ריינה אמש (1:3), נתן את האות הרשמית למה שהפך למעשי כבר מזמן - קבוצת הכדורגל סקציה נס ציונה נפרדה מליגת העל, אחרי עונה אחת בלבד. זאת עוד לפני שריקת הפתיחה של המשחק אתמול נגד בית"ר ירושלים אותו הפסידו הכתומים של שלומי דורה בתוצאה 3:1.
258 ימים בלבד הצליחה לשרוד נס ציונה בליגת העל,ֿ ובהתאם לתחזיות הפרשנים ואוהדים, הקבוצה שעברה לא מעט טלטלות, תצטרך להתחיל קבר בקרוב את ההכנות לעונה הבאה בליגה הלאומית.
2 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
לא הצליח להביא את השינוי. דורה
(צילום: עוז מועלם)
כאמור, זה היה הניצחון של קריית שמונה בנוסף למפגש בשבוע הבאה בין הקבוצה של סלובודן דראפיץ' והפועל תל אביב, שמבטיח כי לפחות לאחת מהשתיים יהיו 31 נקודות בעוד נס ציונה יכולה להגיע לכל היותר ל-30.
למרות שנס ציונה כבר ירדה מעשית בשבוע שעבר, לאורך כל השבוע התכוננו במועדון למשחק מול בית״ר ירושלים וידעו כי ניצחון יכול להשאיר את הקבוצה עוד קצת בחיים, אבל כאמור המשחק הפך להיות לפרוטוקול בלבד עוד לפני שריקת הפתיחה. בנוסף, הרצון לפחות לרדת ליגה עם טעם טוב הפך לסיוט בדמות תבוסה 3:1.

2 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
עזיבה כמשל. ברקוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
מבחינת המערכת אין דרך אחרת לסכם את העונה מלבד כישלון, כשמפתיחת העונה נראה שהליגה הזאת גדולה על סקציה. עד כדי כך גדול עליה, שבמהלך העונה המאמן שהעלה אותה ליגה, ניר ברקוביץ', העדיף לעזוב אותה במפתיע לנועלת הטבלה דאז, עירוני קריית שמונה. איך זה נגמר בסוף? כולם יודעים.
אחרי ברקוביץ הגיע שלומי דורה, שניסה לייצב את השורות ללא הצלחה. תוך כדי תנועה במועדון שקלו לעשות שינוי על הקווים, אבל הבינו שעוד שינוי עלול לערער משמעותית את הקבוצה והמשיכו לתת לדורה את הקרדיט - החלטה שהתבררה כשגויה.
כעת, סקציה נס ציונה תשוב בעונה הבאה לליגת המשנה כשהיא צברה עד כה 21 נקודות בלבד שכוללות 18 הפסדים, תשע תוצאות תיקו וארבעה ניצחונות בלבד, וכשנותרו לה לסיום העונה שחקני משחקים למול הפועל חיפה ובני סכנין, שכאמור, ישוחקו לפרוטוקול בלבד.