כובשת את אירופה: התגובות מההישג ההיסטורי של מכבי חיפה
(צילום: ONE)
ההופעה הנהדרת של עומר אצילי וצמד השערים שלו ב-0:2 המרשים של מכבי חיפה על יובנטוס, שלשום בסמי עופר, לא נעלמו כמובן גם מאנשי ליגת האלופות.
עוד על לילה בלתי נשכח בסמי עופר
קשר הירוקים הוא אחד מארבעה שחקנים המועמדים לתואר שחקן השבוע בצ'מפיונס. יחד איתו נמצאים ברשימה היוקרתית גם רוברטו פירמינו, שכיכב ב-1:7 הענק של ליברפול על ריינג'רס; סימון מיניולה, שעדיין לא ספג בארבעת המחזורים בשלב הבתים ואתמול היה הגיבור של קלאב ברוז' בדרך לעלייה מפתיעה לשמינית הגמר; ויונג מין סון מטוטנהאם שכבש צמד ב-2:3 של קבוצתו על פרנקפורט.
1 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה
ברשימה יוקרתית. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, היכולת של אצילי גורמת לירוקים להבין שהרבה קבוצות באירופה יתעניינו בו ועיניים יופנו אליו, וצפויים להציע לו חוזה חדש, משודרג - עם סעיף יציאה גבוה על מנת לא לאבד אותו. הניצחון הביא איתו הרבה תיאבון לירוקים, שמאמינים כי המקום השלישי בהישג יד. עם זאת, בחיפה קיוו לניצחון של פריז סן-ז'רמן על בנפיקה כדי שהצרפתים יעשו צעד משמעותי להבטחת המקום הראשון, אך התיקו משאיר את המאבק פתוח כאשר האלופה הישראלית תשחק בעוד שבועיים בצרפת בתקווה לחזור עם נקודה.
"זה רגע מצמרר שייזכר שנים קדימה, זו ללא ספק אחת הקבוצות הגדולות בתולדות מכבי חיפה אם לא הקבוצה הגדולה ביותר. זה הניצחון הגדול והיוקרתי ביותר בתולדות המועדון", סיכמו בחיפה את הניצחון הענק על יובנטוס. "הוכחנו איזו קבוצה עוצמתית אנחנו. באנו אחרי הפסד כואב לריינה, עשינו את ההפרדה, ונתנו שואו שלא יכול להישכח. כולם באופוריה".
בחיפה מקווים כי השחקנים יעשו את ההפרדה הפעם בין הליגה לבין אירופה ובצאת החג צפוי לקבוצה משחק ביתי מול הפועל חדרה. המאמן ברק בכר צפוי לתת לשחקניו מנוחה קצרה על מנת שיגיעו רעננים למשחק.