מאז הסיכום העקרוני שהושג בשבוע שעבר בין אלי דסה למיץ' גולדהאר, שהותנה באורך החוזה של קפטן נבחרת ישראל - כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, אין שיח בין הצדדים.
אחרי שלוש שנים מצוינות בוויטסה ארנהיים, נוהלו מגעים ישירים בין הבעלים הקנדי לדסה, פריבילגיה שרק ערן זהבי קיבל עד כה. גולדהאר כבר סיכם עקרונית עם דסה את תנאיו בקבוצה (650 אלף אירו לעונה), אך השאלה שנותרה פתוחה היא משך החוזה. דסה מעוניין בתקופה של ארבע שנים, מכבי מסכימה כרגע לשלוש.
2 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
ישוב למכבי ת"א? דסה
(צילום: עוז מועלם)
"זה התנאי שלי לחזרה לישראל", הסביר דסה לאנשי מכבי, שניסו לשכנע אותו לחתום על חוזה לשלוש שנים. בימים האחרונים נותק הקשר בין הצדדים, כשגורמים שונים מנסים להחיות אותו. "ברגע שגולדהאר ייתן אור ירוק על השנה הרביעית, דסה יחתום. התנאים שלו מסוכמים", אמר גורם המעורה במגעים.
אגב, גולדהאר הגיע לישראל לקראת המשחק הערב בבלומפילד נגד ניס במסגרת פליאוף הקונפרנס-ליג ולקראת פתיחת עונת 2022/23 בליגת העל. במקביל, דסה שמיוצג על ידי סוכנות שחקנים בינלאומית, בוחן מספר הצעות בארה"ב ובאירופה, מנהל שיחות עם מנהלים מקצועיים ומאמנים. המחסום שלו להגיע לקבוצה בכירה היא העובדה כי אין לו דרכון אירופי. מאחר והוא נחשב לזר, הוא מוגבל במקרים רבים.
2 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב
מיץ' גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב
מגיע לישראל. גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
בארה"ב הוא מנהל מגעים עם די.סי יונייטד, אבל המטרה לנסות ולהגיע ללוס אנג'לס גלאקסי, כשהרבה תלוי במכירה של המגן הימני של נבחרת מקסיקו, ז'וליאן אראוחו, שסוכניו כבר יצאו לפורטוגל על מנת לנהל מגעים עם פורטו. מאחר ודסה חופשי, הוא יוכל להצטרף לגלאקסי, למרות שחלון ההעברות בארה"ב נסגר ב-4 באוגוסט.