הכוכב האדום בלגרד וברק בכר יפתחו מחר (ג', 22:00) את שלב הבתים בליגת האלופות, במשחק הכי קשה שיכול להיות - מול אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי.
הכוכב האדום מגיעה למשחק אחרי הפסד ליגה מביך - 2:1 לצ'וקאריצ'קי. זה היה ההפסד השני העונה של הכוכב האדום בליגה הסרבית, אחרי שלא הפסידה במסגרת הזו במשך שנתיים. בכר מרגיש את הלחץ, אבל עם כל הכבוד לליגה - מה שבאמת חשוב לכוכב האדום בלגרד והסיבה שהיא החתימה את בכר מלכתחילה היא ליגת האלופות, ומחר מתחיל המסע.

2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר. יתמודד מול פפ
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
בנוסף למנצ'סטר סיטי, את הבית מרכיבות גם לייפציג ויאנג בויז - והשאיפה של אלופת סרביה היא לסיים לפחות במקום השלישי שייתן לה את הכרטיס לפלייאוף הליגה האירופית בפברואר.
במסיבת העיתונאים של מנצ'סטר סיטי, מאמן הקבוצה פפ גווארדיולה החמיא לבכר: "ראיתי מה מכבי חיפה עשתה בשנה שעברה בליגת האלופות", אמר פפ, "היא שובצה לבית קשה יחד עם פריז סן ז'רמן. התרשמתי ממה שברק בכר עשה - הקבוצה שלו שיחקה בצורה אמיצה. אני מניח שהכוכב האדום תעשה זאת גם מחר".
בכר עצמו אמר לקראת המשחק במסיבת העיתונאים הרשמית של קבוצתו: "אנחנו מודעים למה שמחכה לנו, כי כולם יודעים איזו קבוצה יש למנצ'סטר סיטי. הרבה עבודה יש כבר מאחורינו ויש עוד לפנינו, כי יש עוד זמן לפני המשחק. אני מאמין בקבוצה שלי. כבוד גדול מבחינתי לשמוע שגווארדיולה שיבח אותי. עם זאת, אני חייב להוכיח את הדברים שאמר מחר ולתת משחק טוב על המגרש. אני רוצה להיות מסוגל לומר אחרי המשחק ששיחקנו באומץ ובחוכמה ועשינו כמיטב יכולתנו".
לגבי ההיערכות הטקטית הוסיף המאמן הישראלי: "אני לא אשנה יותר מדי את ההרכב. השחקנים הכי טובים ישחקו, ונשחק כמו שאנחנו רגילים לשחק. חשוב שיהיה לנו יום טוב ושהמזל יהיה איתנו, שנשחק לפי התוכנית וכפי שדמיינו. יש לנו שחקנים טובים עם הרבה ביטחון עצמי".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"מאמין בקבוצה שלי". בכר
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
קשר הקבוצה, מרקו סטמאניץ', הוסיף: "יש בכדורגל עליות וירידות. אנחנו לומדים מטעויות. אחרי ההפסד בליגה, למדנו את הלקחים, יש לנו את הגישה הנכונה, כך שזה יהיה אותו דבר גם במשחק מחר נגד סיטי. מדובר בקבוצה הטובה ביותר בעולם. לגבינו, נסתכל על עצמנו. אנחנו מקווים לנצח, ולא נסתפק בלגנוב נקודה. אני מוקף בשחקנים איכותיים ובאנשים בכלל במועדון ויש לנו את הזכות לקוות לניצחון".
"אמרתי לחברים שלי ששיחקתי נגד סיטי בעבר. הדרך הטובה ביותר להפתיע אותם היא להתמקד במשחק שלנו. יש לנו שחקנים טובים שמסוגלים לעשות דברים גדולים. בשביל זה חשובה ההכנה המנטלית, להסביר לעצמנו שאנחנו מסוגלים כי אנחנו בעצמנו מועדון גדול".