כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, ניקיטה רוקאביצה חתם אמש (שלישי) על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בהפועל באר שבע, במה שהפכה להיות ההעברה הגדולה ביותר בכדורגל הישראלי הקיץ.
על פי החוזה של רוקאביצה, הוא ישתכר בכל עונה 330,000 אירו. חוזהו יחודש אוטמטית במקרה שישחק ב-70 אחוז ממשחקיה של באר שבע העונה.
3 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
בבאר שבע רוצים להציג את רוקאביצה כבר הערב
(צילום: עוז מועלם)
מי שהיה מלך השערים בעונה שעברה, עם 22 שערים במדי מכבי חיפה, הגיע הבוקר לבאר שבע על מנת לעבור בדיקות רפואיות. המטרה בבאר שבע להציגו עוד הערב, על מנת שיגיע כבר מחר לאימון הקבוצה.
רוקאביצה רצה לצאת ולשחק בחו"ל. הוא אפילו יצא בשבוע שעבר להתרשמות בבאקו לקראת אפשרות לחתימה בנפצ'י, אבל בסופו של דבר העדיף לשוב ארצה ולחתום בבאר שבע.
3 צפייה בגלריה
אלונה ברקת
אלונה ברקת
אלונה ברקת
(צילום: ראובן שוורץ)
״זו החתמה גדולה״, אמרו בבאר שבע. "זו הצהרת כוונות ברורה של אלונה ברקת, אם יישאר בכושר של מכבי חיפה, נוכל להתמודד איתו על הכל".
אלטון אקולטסה עזב את ישראל ובמועדון טוענים שהוא יצא להתרשמות בקבוצה מליגה בה חלון העברות עדיין פתוח. בבאר שבע סירבו למסור את שמה של הקבוצה בה עשוי ההולנדי לחתום. "אין שום דבר סגור. אלטון עדיין לא עזב את הפועל באר שבע", אמרו גורמים רשמיים במועדון.
3 צפייה בגלריה
אלטון אקולטסה
אלטון אקולטסה
האוהדים רואים בו את האשם במרכזי בהדחה. אלטון אקולטסה
(צילום: עוז מועלם)
יש לציין שבימים האחרונים, מאז הודחה הפועל באר שבע מאירופה בעקבות הפסד 3:1 לאנורטוזיס פמגוסטה, חל פיחות משמעותי במעמדו של השחקן שאף הורחק בגומלין במהלך מיותר שהוביל לקריסה של חבריו.
למעשה, בעיני האוהדים, אקולטסה נתפס כאשם המרכזי בהדחה. בניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים הוא אף לא נכלל בסגל. תחילה נראה היה שמדובר בשיקול מקצועי, אך כעת לא מן הנמנע שהוצאתו מהסגל קשורה להצעה שקיבל מחו"ל.
אקולטסה הגיע לישראל בחלון העברות של ינואר 2020 בהשאלה מסנט טרוידן הבלגית ובקיץ לאחר מכן נרכש תמורת 700 אלף יורו. מבחינה מקצועית הוא נחשב לשחקן שלא הצליח לממש את הפוטנציאל שבו.
הקשר איתמר שבירו, ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר שבע, סיכם את תנאיו בעירוני קריית שמונה.
השתתפו בהכנת הכתבה: שמעון אלבז
פורסם לראשונה: 06:43, 01.09.21