עם כל הכבוד ל-0:2 על מכבי ת"א במשחק העונה בליגת העל, הראש של מכבי חיפה כבר בצ'מפיונס - ובמפגש מול יובנטוס ברביעי (22:00). הירוקים נחתו הערב (שני) לטורינו מוקדם מהצפוי בשל יום הכיפורים שיחול מחר וייצא ביום המשחק.
בחיפה רואים במשחק הזה הזדמנות גדולה להשיג נקודות ראשונות במפעל. שתי הקבוצות הפסידו בשני המחזורים הראשונים של שלב הבתים, אבל מגיעות אחרי הצגות גדולות בליגות המקומיות. בעוד חיפה הרשימה מול הצהובים, יובנטוס טיילה ל-0:3 על בולוניה - הניצחון הראשון שלה בסרייה א' מאז חודש אוגוסט.
3 צפייה בגלריה
פיירו
פיירו
עוד משחק חוץ קשה בצ'מפיונס. פיירו
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה צריכים להתמודד גם עם ההכנות ליום כיפור. לכן כל הלו"ז של הקבוצה הוקדם במספר שעות מהרגיל. הקבוצה תקיים מחר את בבוקר את האימון ולאחר מכן את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. השחקנים ינוחו ובערב תקיים הקבוצה את הסעודה המפסקת בסמוך לבית כנסת במלון. אגב, הקבוצה הטיסה איתה גם חזן מישראל כדי שיעביר את התפילות.
בפן המקצועי, ברק בכר עשוי לבצע שני שינויים בהרכב לעומת זה שניצח את מכבי ת"א במשחק הליגה בשבת. עלי מוחמד, שפתח על הספסל ונכנס כמחליף, צפוי לשוב ל-11 על חשבונו של מוחמד אבו פאני. דין דוד, שכבש את הצמד מול מכבי ת"א, נמצא גם הוא בתמונת ההרכב.
3 צפייה בגלריה
שחקן יובנטוס דושאן ולאחוביץ' עם ווטסון מקני
שחקן יובנטוס דושאן ולאחוביץ' עם ווטסון מקני
ניצחו בסרייה א' לראשונה מאז אוגוסט. שחקני יובנטוס
(צילום: Getty Images)
3 צפייה בגלריה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
בתמונת ההרכב אחרי הצמד מול מכבי ת"א. דוד
(צילום: גיל נחושתן)
אוהדי מכבי חיפה החלו להגיע לטורינו כבר משבת ומחר ינחתו עוד עשרות אוהדים לקראת המשחק. כל 2,300 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי מכבי חיפה נחטפו ובמועדון מצפים לתמיכה גם של אוהדים יהודים שגרים באיטליה ורכשו כרטיסים. "הם מדהימים, הם הכי טובים שיש", פירגן ג'וש כהן לקהל הירוק. "תמיד מדהים להסתכל למעלה ולראות אותם שם, ממלאים את היציעים, בטח במשחקי חוץ".

אלגרי: "לא יהיה קל מול חיפה"

מהעבר השני, כאמור, ביובנטוס בעיקר מושמים לרווחה אחרי הניצחון על בולוניה. בסיום המשחק ביום ראשון, מאמן יובה, מסימליאנו אלגרי, נשאל על מכבי חיפה וענה: "זאת לא קבוצה קלה, הם מאוד פיזיים והיה מאבק קשה. אבל אתה חייב לקחת את הנקודות. חיפה עשתה חיים קשים לפ.ס.ז' ולבנפיקה. זה יהיה משחק שנהיה חייבים לנצח בו על המגרש, לא יהיה קל".
אלגרי המשיך: "אחרי חודש קשה, כשירדנו לחדר ההלבשה בסוף המשחק מול בולוניה, זה הרגיש כאילו אנחנו לא מאמינים שסוף סוף ניצחנו. אנחנו צריכים ללכת צעד אחר צעד בתקווה לסגור את הפערים. סגרנו פער גדול בעונה שעברה ואנחנו יכולים לעשות זאת שוב".
פורסם לראשונה: 18:31, 03.10.22