איזו מכבי חיפה נראה הערב (שני, 20:30) בסמי עופר מול הפועל חדרה? זו שהדהימה את יובנטוס בצ'מפיונס והרשימה ב-0:2 על מכבי ת"א במשחק העונה או זו שהובסה על-ידי הפועל ירושלים והפסידה לבני ריינה במחזור הקודם?
גם מאמן הקבוצה, ברק בכר, עוד לא יודע. "אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות בליגה, לעשות את הסוויץ' הזה מליגת האלופות ולעשות את העבודה מול חדרה", סיפר המאמן אתמול במסיבת העיתונאים. "יש לנו שני הפסדים בליגה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות, בטח לא במשחק בית".
2 צפייה בגלריה
אבו פאני
אבו פאני
"מגדיר את עצמי כחלק מהמועדון וכאוהד של הקבוצה". אבו פאני
(צילום: שרון צור)
מי שיחסר לבכר הם דולב חזיזה ומוחמד ג'אבר הפצועים. "דולב עושה טיפולים, וזו לא פציעה חמורה אבל אנחנו לא יכולים להעריך בדיוק מתי הוא יחזור", סיפר בכר. "נקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר. לגבי מוחמד ג’אבר, הוא מראה סימנים טובים אבל מדובר בפציעה מורכבת ומסובכת, לאט-לאט הוא יחזור לעניינים, ברור ששחקן כזה יהיה בונוס גדול מבחינתנו".
בחיפה גם מציינים שהם הפכו ל"יעד" מרכזי על-ידי כל קבוצות הליגה "שנותנות 300 אחוז מולנו כדי להוציא נקודות".
המאמן החיפני מתכוון כמובן לעלות בהרכב החזק שלו, לאחר ששחקניו זכו למנוחה השבוע מליגת האלופות. אחד מהברגים המרכזיים במרכז המגרש הוא מוחמד אבו פאני, שהתראיין לתקשורת הסקוטית ודיבר, בין השאר, על העובדה שהיה מועמד להצטרף לסלטיק בקיץ.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
חושב רק על ניצחון. בכר
(צילום: AFP)
"זה לא היה פשוט עבורי הקיץ הזה. אני ציפיתי לצאת לאירופה ובסוף המעבר לא קרה ונשארתי בחיפה", אמר. "אני רואה בכך משהו חיובי, כי הייתה הרבה אי וודאות לגבי האפשרות שלי לעבור קבוצה וזה השפיע עליי כשחקן. ברגע שנסגר חלון ההעברות גם הפרק הזה מבחינתי נסגר".
השחקן דיבר גם על קבוצתו הנוכחית: "אני במכבי חיפה כל חיי. אני מגדיר את עצמי כחלק מהמועדון וכאוהד של הקבוצה. עכשיו המטרה שלי היא רק לגרום למועדון הזה להיות טוב יותר ולהשתפר גם כשחקן בעצמי. אני לא חושב על אף מעבר".