מכבי חיפה מגיעה למשחק הביתי מחר (ראשון, 20:30) מול הפועל חדרה כשהיא במצב מוזר. ארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות כללו 0:2 מדהים על יובנטוס שהפתיע את כל אירופה וניצחון 0:2 דומיננטי על מכבי ת"א במשחק העונה, אך גם שני הפסדי חוץ מפתיעים – 3:0 להפועל ירושלים ו-1:0 לבני ריינה במחזור הקודם.
מאמן הקבוצה ברק בכר דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות בליגה, לעשות את הסוויץ’ הזה מליגת האלופות ולעשות את העבודה מול הפועל חדרה. יש לנו שני הפסדים בליגה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות, בטח לא במשחק בית".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
"יש לנו שני הפסדים בליגה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות". בכר
(צילום: שרון צור)
על ההפסד לריינה: "היינו אחרי טיסה, יום כיפור ומשחק בטורינו. זה לא פשוט לעשות את המעברים האלה, כל הקבוצות באירופה מתקשות לעשות את זה. אמנם זה לא תירוץ אבל צריך להסתכל על הכל בפרופורציה, הפעם אין לנו תירוצים, אנחנו מגיעים למשחק מול חדרה אחרי שישה ימי מנוחה ונשחק בבית מול 30 אלף צופים. המשחק מחר מאוד חשוב לנו ואנחנו מתכוננים בהתאם".
על מאמן היריבה, שהשמיע לשחקניו שירים של אוהדי מכבי ברמקול באימון, אמר בכר: "אני אוהב את אסף נמני ושמח לראות אותו מצליח. היה נחמד לראות את ההכנה שלו למשחק. לכל מאמן יש את הדרך שלו ואם הוא יצליח הוא ייצא גדול, אני מקווה שבמקרה הזה הוא לא יצליח".
על הפציעות של דולב חזיזה ומוחמד ג’אבר, אמר: "אנחנו צריכים כל שחקן, בטח שחקן כמו דולב חזיזה. הוא עושה טיפולים, וזו לא פציעה חמורה אבל אנחנו לא יכולים להעריך בדיוק מתי הוא יחזור. נקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר. לגבי מוחמד ג’אבר, הוא מראה סימנים טובים אבל מדובר בפציעה מורכבת ומסובכת, לאט לאט הוא יחזור לעניינים, ברור ששחקן כזה יהיה בונוס גדול מבחינתנו".
3 צפייה בגלריה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה
"זו לא פציעה חמורה אבל אנחנו לא יכולים להעריך בדיוק מתי הוא יחזור". חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
דילן בטובינסקה אמר: "אני לא יודע הרבה דברים על הפועל חדרה אבל לומדים עליהם במהלך השבוע ובכר דיבר עליהם. אני יודע שהם קבוצה טובה, אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק לא פשוט, ונצטרך לעשות את זה בכל משחק כדי לזכות באליפות.
על מכבי ת"א, אמר הבלם: "אני יודע שהיא קבוצה טובה שמשחקת בכל עונה באירופה והיא אחת מהקבוצות שילחמו איתנו על תואר האליפות". על בוגדן פלאניץ’: "שמעתי עליו הרבה, אני יודע שהוא היה מעולה פה ואני צריך לעשות את הכל כדי להחליף אותו בצורה הטובה ביותר".
3 צפייה בגלריה
פלאניץ'
פלאניץ'
"צריך לעשות את הכל כדי להחליף אותו בצורה הטובה ביותר". פלאניץ'
(צילום: עוז מועלם)
על ליגת האלופות, אמר הבלם: "הצגנו יכולת טובה בשלב הבתים עד כה, אנחנו משחקים מול הקבוצות הגדולות בעולם, אני לא יודע אם נוכל להעפיל לשמינית הגמר אבל אני בהחלט מאמין שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים ולקחת נקודות. סמי עופר זה כוח, זה אחד המגרשים עם האווירה הטובה באירופה, אווירה מיוחדת ומשוגעת, גם בליגה, לא רק בליגת האלופות. המשחק מול פאריס? זה יהיה משחק נהדר ומיוחד עבורי, גדלתי בפאריס ושיחקתי שם 21 שנים, המשפחה שלי גרה שם וזה המקום בו התחלתי לשחק כדורגל. יש שחקנים שמשחקים שם והתאמנתי ושיחקתי איתם ואנחנו עוד חברים מגיל ילדות".