מאמן נבחרת הנוער של ישראל אופיר חיים מודאג מאוד מכך ששחקני הנבחרת לא משחקים באופן קבוע, מה שעלול לגרום לכך שהם יגיעו בכושר משחק לקוי למונדיאליטו במאי בשנה הבאה.
באירוע "שבת ספורט" שנערך אתמול (שבת) בסינמה סיטי בבאר-שבע התייחס חיים באופן ספציפי לכמות דקות המשחק המעטה שמקבלים בקבוצותיהם שניים מהכוכבים הגדולים ביותר של נבחרתו, סגנית אלופת אירופה עד גיל 19.
1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
חיים רוצה שיקבל יותר דקות משחק. גלוך
(צילום: AFP)
מדובר בקשר מכבי ת"א אוסקר גלוך ובקפטן הנבחרת אילי מדמון מהפועל באר שבע. חיים אמר: "צריכים לתת לצעירים לשחק. זה הדבר הכי חשוב מבחינתי. יש לי מונדיאל במאי. גלוך לא משחק במכבי ת"א. יש גם את מדמון, שהוא הקפטן והלב של הנבחרת. הם צריכים לשחק. אני יכול להבין את המאמנים, אבל גם עם הצעירים אפשר לנצח. צריך לדעת לשלב אותם. אני בטוח שאליניב ברדה יידע לשלב את מדמון במהלך העונה. הם צריכים לשחק. אין תחליף לדקות משחק".
עוד ממאמן הנבחרת: "אני אישית אימנתי כבר קבוצות בוגרים בליגה הלאומית ובליגת העל. התקציבים לא היו בשמיים, אז הייתי צריך לחפש שחקנים צעירים בליגות נמוכות יותר. אני מאמין בשחקן הישראלי. אנחנו לא פחות מוכשרים מאף שחקן מאף מדינה אחרת. צריך לתת להם לשחק ואני בטוח שיראו תוצאות. אם הם לא משחקים בקבוצות שלהם, הם צריכים ללכת לשחק בקבוצה אחרת גם אם היא פחות טובה. אין תחליף לדקות משחק. אני עשיתי את זה בתור שחקן: עזבתי את מכבי ת"א לליגה נמוכה יותר רק כדי לשחק ולהראות מה אני יודע ולשפר את היכולת שלי".
בתשובה לשאלת המראיין זיו מהלו, סיפר חיים שהנבחרת עושה אימוני השלמה לשחקנים שממעטים לשחק בקבוצותיהם.