בניס התאכזבו מאוד מההפסד למכבי ת"א במשחק הראשון של פלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג. למרות ההפסד, בקבוצה הצרפתית משוכנעים שהם יכולים להפוך את התוצאה בגומלין הביתי ולעלות לשלב הבתים.
"שיחקנו לא רע במחצית הראשונה", אמר המאמן לוסיאן פאבר, "הגענו לארבע, חמישה או שישה מצבים, היו לנו בעיטות לקורה. זה הרבה. היה חסר לנו מעט כדי לכבוש, אבל לא כבשנו. במחצית השנייה היינו פחות טובים מבחינת החזקת הכדור, השמירה, הדיוק. מכבי ת"א עשתה את הדברים האלה טוב מאיתנו. חסר לנו קצב, תנועה ושליטה בכדור".
1 צפייה בגלריה
לוסיאן פאבר מאמן ניס
לוסיאן פאבר מאמן ניס
אופטימי לקראת הגומלין. פאבר
(צילום: AP)
המאמן השווייצרי דיבר על השער ונשאל האם קספר שמייכל טעה. השוער הדני ספג ביקורת ב"ל'אקיפ" שם קיבל ציון 3 ונכתב כי "במשחק שבו ניס שלטה לחלוטין, יציאה מגושמת של קספר שמייכל אפשרה למכבי ת"א לנצח". פאבר ענה: "זה היה מצב די קשה עבורו, נצטרך לראות את המצב הזה שוב. לא חזרנו עם מספיק ביטחון במחצית השנייה, אבל יש לנו שחקנים איכותיים בהתקפה ואנחנו משחקים מסודר. במשחק השני אנחנו לא צריכים לתקוף בלי לחשוב. נצטרך להיות חכמים. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לנצח בהפרש של שני שערים ונעשה את זה".
פאבר התייחס גם לארון ראמזי ואמר: "אפשר לראות את אינטליגנציית המשחק שלו. הוא צריך עוד זמן כדי להכיר את החברים החדשים שלו טוב ולהיות ב-100%. הוא לא שיחק הרבה זמן, אבל הרגיש טוב מבחינה פיזית. בגלל זה הוא פתח".