מכבי חיפה תנסה לעשות הערב (שלישי, 20:00) עוד צעד לעבר שלב הבתים של ליגת האלופות כאשר תארח את סלובן ברטיסלבה. הירוקים, שניצחו 1:2 במשחק הראשון שנערך בסלובקיה, מגיעים עם מקדמה די חשובה ומשמעותית, אך יודעים ששום דבר לא גמור ומקווים לעשות את העבודה בסמי עופר ולסמן וי בדרך למפגש כפול מול יאנג בויז השווייצרית בפלייאוף של המפעל הבכיר ביבשת.
מסאי דגו והצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים לא לחשוב על היריבה הבאה ולהתרכז במשחק הערב. "מצפה לנו משחק קשה מאוד מול יריבה שהוכיחה כמה היא מסוכנת. סלובן לא הגיעה לישראל לטייל והיא תעשה לנו חיים קשים, אך עם הדחיפה של הקהל שלנו אנחנו חייבים לנצח ולעבור שלב", אמר שחקן בקבוצה.
1 צפייה בגלריה
דגו
דגו
צפוי לערוך שינויים בהרכב מהמשחק הראשון. דגו
(צילום: עוז מועלם)
דגו צפוי לבצע שינוי בהרכב כאשר צ'ארון שרי, הקפטן של הירוקים שהחמיץ את המשחק בברטיסלבה בשל הולדת בנו, יפתח בהרכב. דולב חזיזה, שחווה התכווצות בשרירים במשחק הקודם, כשיר והשלים אימון מלא וצפוי גם הוא לפתוח. יהיה מעניין לראות אם דגו, שמאוד מאמין בשחקנים הצעירים, ימשיך לתת קרדיט לענאן חלאילי, שהיה נהדר במשחקים האחרונים.
בתוך כך, במכבי חיפה מאוד מרוצים מהחתמתו של הקשר האחורי מנואל קאפומנה, המכונה "שואו", כאשר במועדון בטוחים שלמרות לא מעט דיבורים על כך שהוא הגיע כברירת מחדל, מדובר בשחקן חזק ופיזי שיתרום רבות לקישור. שותף העונה במשחק של לודוגורץ מול בלקאני האלבנית בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, ולא יוכל לשחק עם מכבי חיפה בשלב הפלייאוף - בין אם בליגת האלופות מול יאנג בויז ברן ובין אם בליגה האירופית. משלב הבתים הוא כמובן יוכל לשחק כרגיל. את הדקות הראשונות שלו במדי מכבי חיפה הוא עשוי לרשום כבר בחצי גמר גביע הטוטו מול מכבי פ"ת (שבת, 19:30).