אחרי ארבעה ניצחונות רצופים נעצרה אתמול (שבת) הפועל באר שבע על ידי מכבי נתניה במשחק שהסתיים בתיקו 1:1. הבשורה הטובה מבחינת באר שבע הגיעה כחצי שעה לאחר המשחק, כשהתברר שגם האלופה מכבי חיפה לא ניצחה את מ.ס אשדוד (2:2), כך שהפער בין הקבוצות נותר על ארבע נקודות לטובת ב"ש. בשבת הקרובה תפגוש המוליכה את מ.ס אשדוד.
באר שבע הציגה אתמול משחק לא טוב ויריבתה הייתה עדיפה, למרות שכבר במהלך המחצית הראשונה נותרה נתניה בעשרה שחקנים. המאמן רוני לוי, שמנסה לגבש הרכב קבוע, עדיין לא מצא את הקשר שישחק לצידו של מריאנו בריירו. אתמול קיבל דוד קלטינס את ההזדמנות, אבל לא הרשים, המשך ליכולת של דוידה פטרוצ'י ורועי גורדנה לפניו. נראה שבאר שבע תנסה להתחזק בעמדה זו בחלון ההעברות של חודש ינואר. דנילו אספרייה הוחלף בהפסקה לאחר שסובב את הקרסול. הוא אמור לעבור צילום ובמועדון מקווים שלא מדובר בפציעה קשה.
2 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה נראה עצבני
(צילום: יאיר שגיא)
רוני לוי הגיב: "אני מאוכזב מאוד. כשאתה מוביל ונמצא ביתרון מספרי אתה צריך לנצח. אחרי השער שלנו, במקום להרגיע את המשחק ולנהל אותו נכון, ספגנו מהר מאוד. אנחנו מצפים מעצמנו ליותר. אני מקווה שנתקן במשחק הבא. תוצאת תיקו די משקפת את המשחק הזה".
רמזי ספורי שוב היה האיש של באר שבע בחלק ההתקפי וכבש את שער היתרון בבעיטה חופשית. לאחר השוויון של נתניה התלוננו שחקנים בב"ש על חבריהם המשחקים בהגנה ומי שנראה כעוס במיוחד היה החלוץ ניקיטה רוקאביצה. לאחר מכן באר שבע כמעט ולא סיכנה את שערה של נתניה, שהייתה מסוכנת יותר. יוג'ין אנסה רשם משחק חלש נוסף ולא מן הנמנע שיאבד את מקומו לדור מיכה במשחק נגד אשדוד.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(צילום: הרצל יוסף)
ספורי אמר: "באנו נגד יריבה ביתית שהקהל תמך בה. לא הצלחנו לפצח את ההגנה שלהם ונתאמן על זה כדי לתקן. בהתקפה שספגנו היו כנראה שחקנים שחששו לעשות פאול ולעצור את המהלך. חלק מהשחקנים היו יותר מדי בחלק של מכבי נתניה. חבל, עשינו רצף של ניצחונות נגד קבוצות חזקות. בקבוצה גדולה אתה צריך כל הזמן לשמור על זה. אנחנו צריכים להתייחס לביקורות בצורה הכי טובה".
במועדון החמיאו לכ-2,000 האוהדים שליוו את הקבוצה בנתניה ומקווים שבניגוד למשחקי בית קודמים יגיעו למשחק נגד אשדוד מעל 10,000 צופים, בין היתר בשל העובדה שהוא ייערך בשעה מוקדמת באופן יחסי (17:30).

שביעות רצון בנתניה: "לם הכניס חיים ואנרגיה שלא היו פה"

תיקו שכולו ניצחון. כך סיכמו במכבי נתניה את התיקו עם הפועל באר שבע, בו הצליחו לחזור תוך דקה מפיגור 1:0. לא רק הנקודה גרמה לשמחה גדולה, בנתניה היו שבעי רצון בעיקר מהגישה, הווינריות, והאופי.
"בני לם הכניס פה חיים, הכניס שמחה ואנרגיה שלא היו פה, אין ספק כי הוא בינגו עד עכשיו", אמר שחקן במועדון. גם הבלם הוותיק שיר צדק, אקס הפועל ב"ש, זכה לשבחים םאחרי שהפגין ביטחון ויכולת גבוהה.
השתתפו בהכנת הכתבה: שמעון אלבז