כחצי שנה עברה מאז שניר קלינגר פוטר מהפועל חיפה, וכעת הוא יעשה את דרכו לדרום עם תפקיד חדש ומפתיע. המאמן המנוסה חתם היום (חמישי) כמנהלה המקצועי של מ.ס דימונה מליגה א' דרום.
זוהי החתמה משמעותית עבור מ.ס דימונה, שסיימה במקום החמישי העונה והודחה בחצי גמר פלייאוף העלייה. בעונה הבאה מתכוונים להעמיד בדימונה להעמיד תקציב משמעותי כדי להתמודד על עלייה, כשקלינגר יוביל את הקבוצה בצד המקצועי ובמקביל אליו יוחתם מאמן.
1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר על הקווים
ניר קלינגר על הקווים
"כבוד הוא לי להיות חלק מהכדורגל בעיר". קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
בשנים האחרונות אימן קלינגר את הפועל חיפה, מכבי פ"ת, בית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד וקבוצות נוספות מליגת העל. הוא כבר שימש בעבר בתפקיד מקצועי בליגות הנמוכות, כשהיה מאמנה של מכבי שעריים ב-2016.
קלינגר אמר לאחר החתימה: "אני מודה לראש העיר בני ביטון על הפנייה אלי והאמון בי. אני רואה בתפקידי זה שליחות לצד אתגר בהבאת הישגים למועדון. כבוד הוא לי להיות חלק מהכדורגל בעיר ולו כדי להצמיח כאן כישרונות צעירים לצד הישגים".
ראש עיריית דימונה בני ביטון מסר: "זהו רגע היסטורי לעיר. מאמן בכיר בליגת העל מוכן לבוא לקבוצת מ.ס דימונה ולשדרג אותה. קלינגר הינו מנג'ר בסדר גודל ענק. העיר התקדמה בהמון תחומים, אך בעיקר בתחום הספורט והכדורגל וקלינגר ישדרג אותה עוד יותר. תכניות לעתיד? אנחנו רוצים לעלות מדרגה וקלינגר הוא האיש הנכון לעשות את הצעד שיעלה אותנו מדרגה".