בית"ר ירושלים מתחילה לעבוד לקראת עונת 2023/24. הבלם אוראל דגני והקשר והקפטן אופיר קריאף, שסיימו הקיץ את החוזה שלהם בקבוצה, צפויים להישאר. דגני בן ה-34, ששיחק בקבוצה בשלוש העונות האחרונות, ניהל שיחות גם עם הפועל חיפה, אבל הצדדים לא הגיעו להסכמות, והוא קרוב לסיכום לעונה נוספת עם אופציה לעוד עונה בצהוב-שחור. קריאף בן ה-32, שגדל במועדון ורשם במדיו 222 הופעות, סיכם לעונה אחת ויקצץ כמחצית משכרו.
וזה לא הכל, אחרי שהודיע לבעלי בית"ר ירושלים, ברק אברמוב כי הוא אינו מתכוון להתייצב לאימוני הקבוצה, גם במקרה שיצטרך לפרוש, דנילו אספרייה נחת אמש (ראשון) בישראל וצפוי לקיים שיחה עם הבעלים והמאמן יוסי אבוקסיס. כזכור, הקולומביאני הכריז שהוא לא רוצה להמשיך לשחק בצהובים-שחורים, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet ספורט.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
הסגל שלו מתחיל להתגבש. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
אספרייה צפוי להסביר לארמוב בארבע עיניים כי אינו מתכוון להישאר לשחק בישראל, בעוד הבעלים יבהיר לו כי אם הוא רוצה לשחק בקולומביה, הוא יאפשר לו זאת, אולם במקרה וירצה לשחק בליגה אחרת, יצטרך לשלם פיצוי או שיישאר בבית וגן.
ההערכה במועדון כי יון ניוקולאסקו יימכר בסופו של דבר, למרות שעדיין לא הגיעה הצעה מספקת עבורו. ירדן שועה עדיין לא הציג שום הצעה עד כה. מי שיישאר הוא פרד פריידי, שהיה מהגורמים המרכזיים לזכייה בגביע המדינה. טרזי תומא ביקש להגיע ישירות למחנה האימונים של הקבוצה בבולגריה מאחר שאשתו ילדה.
2 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה
שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה
לא מעוניין להמשיך לשחק בישראל. דנילו אספרייה
(צילום: עוז מועלם)
במועדון מתכוננים לקראת הדיון בנוגע לערעור שהגישו בנוגע לעונש שספגט מבית הדין. כזכור, בית"ר ספגה הרחקה ממשחקי גביע המדינה בעונה הבאה, מה שהוביל להצהרה של אברמוב כי במידה והענישה לא תשתנה, הוא יסגור את הפעילות של ביתר לקראת העונה הבאה.
פורסם לראשונה: 06:58, 26.06.23