בעוד מכבי ת"א הציעה לדניאל פרץ להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות, השוער בן ה-23 מעורר עניין רב ברחבי אירופה - בטח לאור ההופעה המרשימה שלו ביורו הצעירות עם נבחרת ישראל.
על-פי דיווח בצרפת, פרץ עומד "בראש רשימת הקניות של מארסיי", שמחפשת שוער ראשון לקבוצה המסקרנת שנבנית שם הקיץ. עוד נטען בפרסום כי חאבייר ריבאלטה, המנהל הספורטיבי של הקבוצה, שסיימה במקום השלישי אשתקד בצרפת, יצר כבר קשר עם סוכניו של השוער.
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
מבוקש בצרפת. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
פרץ יצא לאחרונה עם מכבי ת"א למחנה האימונים בספרד וצפוי לפתוח הערב (חמישי, 20:00) בשער במשחק האירופיות מול הפועל באר-שבע בטוטו-טרנר. בחוזהו של פרץ יש סעיף לפיו למכבי ת"א ישנה אפשרות להאריכו בשנתיים נוספות, כששכרו עומד על 160 אלף דולר בלבד וללא סעיף יציאה. זו גם מטרת העל של הקבוצה.
פרץ הפך לגיבור הגדול של הנבחרת הצעירה, שהודחה רק בחצי גמר היורו האחרון בגאורגיה ורומניה. הבעיטה שעצר בדו-קרב הפנדלים ברבע הגמר מול גאורגיה היא הפנדל השישי במשחקים קריטיים שהודף פרץ בתוך פחות משנה. גם בספטמבר האחרון בבלומפילד, במשחק הפלייאוף מול אירלנד על הכרטיס ליורו, ישראל הגיעה לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, וקיבלה הופעה לפנתיאון מהשוער שלה, שעצר שלוש בעיטות של השחקנים האירים ושלח את ישראל להשתתפות באליפות אירופה בפעם השלישית.
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
הצגה ביורו הצעירות האחרון. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
כשהגיע הטורניר עצמו, פרץ המשיך מאותה נקודה, תרתי משמע. במשחק הראשון של היורו הציל את הנבחרת מהפסד לגרמניה כשעצר שני פנדלים, הוסיף עוד כמה הדיפות מרשימות – ונבחר לשחקן המצטיין. וברבע הגיע הפנדל הנוסף שעצר, ששלח את ישראל לפיינל-פור של היורו. וגם הפעם הוא נבחר לאיש המשחק.
יש לציין כי לפרץ אין סעיף יציאה במכבי ת"א, כך שנראה שתג המחיר שלו יהיה גבוה, לפחות חמישה מיליון אירו (כיום שוויו מוערך ב-4 מיליון אירו, לפי אתר טרנספרמרקט).