בית"ר ירושלים הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של שי אייזן לשלוש שנים. הקשר ששיחק בהפועל ת"א ומ.ס. אשדוד מצטרף לקבוצה של אבוקסיס וינסה לעזור לה להיחלץ מהמקום האחרון. לאחר החתימה אמר: "אני שמח וגאה להגיע למועדון עצום כמו בית״ר ירושלים. אני מגיע לכאן כדי להיות חלק מהקבוצה ולנסות ולעזור לה בהמשך העונה. יש לי הרבה מה להוכיח כאן ואני מקווה שנגרום ביחד לאוהדים שמחה. עכשיו הזמן לעבוד קשה כי יש לפנינו אתגרים גדולים".
3 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים שי אייזן
שחקן בית"ר ירושלים שי אייזן
מצטרף לבית"ר ירושלים. שי אייזן
(צילום: דוברות בית"ר ירושלים)
אחת המסקנות שהתקבלה בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד 2:1 להפועל חדרה היא לצרף שוער זר באופן מיידי. המאמן יוסי אבוקסיס מתנגד להחתמת ארנסטוס שטקוס, אולם אחרי עוד הופעה חלשה של איתמר ישראלי, שהיה אשם בשער הראשון, במועדון הוחלט לאתר שוער חופשי שניתן לצרפו כבר עכשיו.
אחרי ההפסד באצטדיון בנתניה המתינו מאות מאוהדי הקבוצה לשחקנים, להם המשטרה הורתה לא לצאת עם רכביהם הפרטיים. מי שיצא אל הקהל היה הבעלים ברק אברמוב, שזכה לקריאות עידוד ושוחח עם האוהדים, שאמרו לעברו: "השחקנים האלו משפילים אותנו, עדיף כבר לעלות עם הנוער".
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
הלם בבית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה ישנה ביקורת גם כלפי המאמן יוסי אבוקסיס על פתיחת העונה, שכוללת שישה הפסדים בשבעת המחזורים הראשונים. "אין פה סגל של שלוש נקודות בשבעה מחזורים", אמרו במועדון, אולם כרגע לא מדברים על מעמדו של המאמן.
אחרי היכולת החלשה, בעיקר במחצית הראשונה, הביקורת המשמעותית ביותר הופנתה כלפי המגנים עמית כהן ומקס גרצ'קין. אדוארדו גררו, שהוחלף אחרי כמחצית השעה וירד ישירות לחדר ההלבשה, עשוי להיקנס. "הוא חושב שמותר להתנהג איך שהוא רוצה. אם אפשר היה להחזיר אותו למכבי ת"א בינואר - היינו עושים את זה", אמרו במועדון.
3 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים אדוארדו גררו
שחקן בית"ר ירושלים אדוארדו גררו
"אם אפשר היה להחזיר אותו למכבי ת"א בינואר, היינו עושים את זה". אדוארדו גררו
(צילום: עוז מועלם)
לעומתם, בקבוצה מרוצים מהבכורה של טרזי תומאס, שלא שיחק בחודשים האחרונים בגלל פציעה והציג משחק טוב אתמול. שביעות רצון גם מההצלחה בהחתמת יון ניקולסקו, שמציג יכולת גבוהה. "הפסדנו לקבוצה הכי חלשה בליגה. אין קבוצה יותר חלשה מחדרה, ולכן זו בעיה גדולה מאוד", הודו בבית וגן.
בשבת תארח בית"ר את עירוני קריית-שמונה. דנילו אספרייה ישוב להרכב על חשבונו של גררו . בקבוצה היו מרוצים מהשיפור ביכולת והכניסה הטובה של ירדן שועה במחצית השנייה, זאת אחרי הסערה בהעמדתו לדין משמעתי וזריקתו מהאימון בחמישי האחרון (כפי שפורסם לראשונה ב-ynet).
במועדון עדיין לא נרגעו מהאירוע באימון ביום שישי: אוהדים חברי לה פמיליה, חלקם רעולי פנים, נכנסו לכר הדשא וערכו שיחה לשחקנים. "אבוקסיס במעמדו לא יכול לעשות כלום, אתה גם לא מסתבך עם האנשים האלו", אמרו בבית"ר. "השחקנים עמדו מבוהלים. הם היו צריכים להתאמן רגיל, ולא לעמוד שם כמו שבויים".
פורסם לראשונה: 08:43, 09.10.22