ההשתוללות של ירדן שועה באימון בית"ר ירושלים, שגרמה למאמן יוסי אבוקסיס לזרוק אותו, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet ספורט, תוביל להעמדתו לוועדת משמעת גם בשבוע הבא. כל זאת אחרי שכבר נקנס אתמול (חמישי) עקב כך שלא הגיע לאימון בראשון האחרון ולא לבש חולצת ייצוג למשחק בבלומפילד מול בני ריינה. היום לפני האימון התנצל שועה, הורשה להתאמן הבוקר בבית וגן ויהיה בסגל למשחק מול הפועל חדרה מחר בנתניה. לא רק התנצלות של שועה הייתה באימון, אלא גם ביקור של אנשי הארגון "לה פמיליה", שקיללו את השחקנים ואף איימו עליהם.
"ירדן צריך להבין שהוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה בבית"ר", הסבירו במועדון, "כבר הובהר לו כי אין יותר מקום להשתוללויות כאלו, ככה הוא לא יישאר פה ובעונה הבאה כבר ישחק באיזה מועדון קטן".
1 צפייה בגלריה
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
שוב עומד לדין
(צילום: אלכס קולומויסקי)
יחד עם זאת, בשל ההרחקה של דנילו אספרייה, נראה כי המאמן יוסי אבוקסיס ישאיר את שועה בסגל למשחק מול חדרה.
מי שעשוי לפתוח בהרכב של בית"ר במרכז ההגנה לצידו של חוסואה מחיאס הוא הבלם שהגיע ממכבי חיפה, אורי דהן. לחולייה האחורית אמור להתווסף גם מקס גרצ'קין, שחוזר מפציעה. עמית כהן, שספג ביקורת קשה אחרי היכולת החלשה מול בני ריינה והשער באשמתו הישירה, ימשיך לקבל קרדיט בהרכב.
מי שצפוי לרדת אל הספסל הוא אביאל זרגרי אחרי עוד משחק חלש שלו נגד ריינה, בו הוא קיבל את סרט הקפטן. היכולת המאכזבת שלו ושל אופיר קריאף צפויה להוביל את השניים לשהות תקופה ארוכה על הספסל. מי שעשוי לפתוח לראשונה העונה בהרכב הוא הזר מחוף השנהב טרזי תומאס, ששיחק בלוזאן בעונה שעברה, שעוד סבל ממתיחה קלה בימים האחרונים, אבל התאמן באופן מלא. גם אילי מדמון בתמונת ההרכב.
מי שיעמוד על הקווים נגד הפועל חדרה הוא עוזר המאמן גל כהן בשל ההרחקה של אבוקסיס. "יש פה סגל מספיק טוב גם היום, אבוקסיס צריך לדעת להפיק ממנו הרבה יותר", אמרו במועדון.