אחרי פרשת שגיב יחזקאל, גם הקשר האחורי של נבחרת ישראל עדן קארצב, ששיחק באיסטנבול בשאקשהיר, עזב רשמית את טורקיה וחתם במכבי ת"א במסגרת עסקת השאלה עם אופציה לרכישה בתום העונה.
בבשאקשהיר הוחלט להשאיל אותו בעקבות הסטורי שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו בו קרא להשבת החטופים ביום המאה למתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר. סטורי שגרם לכך שהוא אף נחקר במשטרת איסטנבול. מי שהחליטה לקלוט אותו היא מכבי ת"א, שבמדיה גדל.
3 צפייה בגלריה
עדן קארצב במעמד החתימה
עדן קארצב במעמד החתימה
עדן קארצב במעמד החתימה
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
אחרי החתימה אמר קארצב: "אני שמח לחזור למועדון שבו התחלתי את הקריירה שלי. מכבי ת"א נמצאת בעיצומה של עונה עם לא מעט אתגרים לפנינו. אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לזכות בכל התארים. מחכה לפגוש את החברים שלי ואת האוהדים בבלומפילד".
אגב, מיד לאחר ההודעה הרשמית של מכבי ת"א, בשאקשהיר מסרה בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) הרשמי שלה כי "בעקבות ההליך המשמעתי שביצענו, השחקן נקנס והוא ימשיך את הקריירה שלו בחו"ל".
קארצב בן ה-23 הספיק לצבור 25 הופעות במדי מכבי ת"א, ממנה עבר בקיץ 2021 למכבי נתניה כחלק מעסקת גבי קניקובסקי. בינואר 2023 מכרו אותו היהלומים לבשאקשהיר תמורת 2.3 מיליון אירו. בשנה בטורקיה הוא הספיק לערוך 17 הופעות במדי הקבוצה, כמו גם לחוות פציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה.
3 צפייה בגלריה
עדן קארצב במעמד החתימה
עדן קארצב במעמד החתימה
שב למדים הצהובים. קארצב
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)

רוי רביבו נשאר עד 2027

מכבי ת"א אף הודיעה היום כי רוי רביבו ימשיך במועדון עד תום עונת 2026/27 לאחר שחתם על חוזה חדש עם אופציה להארכה בשנה נוספת. רביבו רשם העונה 26 הופעות בכל המסגרות, כבש שער אחד ומתפקיד המגן השמאלי עזר לקבוצה להגיע לשמינית גמר הקונפרנס ליג.
לאחר שחתם על חוזה חדש, אמר רביבו לאתר הרשמי של המועדון: "אעשה כל שביכולתי כדי להמשיך להשתפר ולתרום בכל דרך שאוכל למועדון הגדול הזה". המגן השמאלי של נבחרת ישראל ערך בה עד כה 5 הופעות בינ"ל. רביבו היה חלק בלתי נפרד מ- 18 חודשים יוצאי דופן בנבחרות השונות כשהגיע לגמר אליפות אירופה עד גיל 19 בקיץ 2022. בקיץ שלאחר מכן הגיע לחצי גמר המונדיאליטו עד גיל 20. לאחר מכן הצטרף לנבחרת הצעירה, עימה הגיע לחצי גמר אליפות אירופה.
3 צפייה בגלריה
האריך חוזה. רביבו
האריך חוזה. רביבו
האריך חוזה. רביבו
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)