החגיגות המוגזמות של שחקני בית"ר ירושלים אחרי הניצחון בטדי 0:2 נגד עירוני קריית-שמונה, ממחישות יותר מכל את הלחץ הגדול שחווה המועדון בשבועות האחרונים, מאז הניצחון הראשון של העונה נגד נס-ציונה.
"כשירדן שועה מתעסק ומתרכז רק בכדורגל, אתה מקבל ממנו דברים של שחקן מצוין", סיפרו בבית"ר, והחמיאו לו בעיקר על הבישול בשער הראשון לדנילו אספרייה.
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר חוגגים את הניצחון על עירוני קריית שמונה
שחקני בית"ר חוגגים את הניצחון על עירוני קריית שמונה
שחקני בית"ר חוגגים את הניצחון
(צילום: שלו שלום)
בבית"ר, שתצא בשבת למשחק חוץ קשה באשדוד, מרוצים מאוד מההשתלבות הטובה של שני הזרים שהחלו לשחק לאחרונה, הקשר מחוף השנהב טרזייה תומא שהיה פצוע ומגלה יכולת טובה, והחלוץ יון ניקולסקו, שכבר כבש שני שערים מאז שהגיע.
"כבר ראיתי את התחתית בורחת מאיתנו", הסביר המאמן יוסי אבוקסיס, ששיחרר לחץ גדול אחרי ההפסדים האחרונים לריינה והפועל חדרה ובעיקר היכולת של הקבוצה, שלפחות במחצית השנייה נגד קריית-שמונה השתפרה. "אפילו 0:0 היה טוב, העיקר לא לספוג, יכול היה להיות טוב לנו במשחק כזה, אז בטח שניצחנו בסופו של דבר".
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
ירדן שועה. קיבל מחמאות
(צילום: שלו שלום)
אחרי החלטה של אבוקסיס לספסל את הקפטן אופיר קריאף שהציג יכולת חלשה מפתיחת העונה, אתמול הוא חזר להרכב יחד עם הבלם אוראל דגני, שחזר מפציעה ארוכה, ודנילו אספרייה ששב מהרחקה. "היה חשוב להרגיע את המערכת", הסביר הקפטן. "מדובר בקבוצה שנבנתה ברגע האחרון. אמרתי לשחקנים באספה שמבחינתי תיקו מאופס זה גם בסדר במצבנו".

שירצקי הבהיר: "קורצקי כאן עד לסיום העונה"

ההפסד אתמול היה המשחק השביעי ברציפות ללא ניצחון עבור עירוני קריית שמונה בליגה. הקבוצה של מנחם קורצקי, שניצחה במחזור הפתיחה של העונה את נס ציונה, רשמה מאז חמש תוצאות תיקו ושני הפסדים (למכבי ת"א ולבית"ר ירושלים), ובשבת הקרובה היא תפגוש האלופה מכבי חיפה.
מעבר לתוצאות, קריית שמונה פשוט נראית רע. היכולת רחוקה מלהרשים והתחתית קרובה, כשהיא במרחק של שתי נקודות בלבד מהקו האדום עם שמונה נקודות לאחר שמונה מחזורים. איזי שירצקי, הבעלים של הקבוצה, מגבה בינתיים את קורצקי: "מנחם קורצקי יאמן כאן עד לסיום העונה".
3 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי מאמן עירוני קריית שמונה
מנחם קורצקי מאמן עירוני קריית שמונה
מקבל גיבוי מהבעלים. קורצקי
(צילום. יאיר שגיא)
בקבוצה מאוכזבים מאוד מהרבה מאוד שחקנים , במיוחד מאלו הזרים שלא הרשימו עד עכשיו, ובמועדון כבר חושבים על שינויים בחלון העברות של ינואר במידה ולא יהיה שינוי משמעותי בקרוב.