הפועל ת"א הגיעה למשחק אתמול (שבת) כשהיא חבולה אחרי הדרבי (3:0), בדיוק כמו אחרי כל אחד כזה בשמונה וחצי השנים האחרונות, כשהחרכים על הדשא בלומפילד עוד הזכירו את השלכת האבוקות ההמונית. מנגד, בני ריינה הגיעה באופוריה אחרי ניצחון היסטורי על מכבי חיפה (0:1). עם זאת, דווקא הקבוצה האדומה היא זו שיצאה כשידה על העליונה עם ניצחון 0:2 משערים של דן אייבינדר (62) ואלן אוז'בולט (67) – הניצחון הראשון בעידן סלובודאן דראפיץ' בקבוצה.
הפועל ת"א הציגה עליונות ברורה מול הקבוצה של שרון מימר, אך כמעט ולא הגיעה למצבים מסוכנים במחצית השנייה. מנגד ריינה לא רשמה אפילו איום ממשי אחד על השער של סטפן מרינוביץ', שקיבל שריקות בוז מצד הקהל שלו אחרי כל נגיעה בכדור.
2 צפייה בגלריה
דן איינבינדר חוגג
דן איינבינדר חוגג
שחקני הפועל ת"א חוגגים ניצחון
(צילום: יאיר שגיא)
דראפיץ' החליט לבצע מספר מהלכים מהרגע שהגיע וזאת מבלי להתייחס למה שקרה עד להגעתו. הוא הוציא את סינטיהו סלליך ושלומי אזולאי מהסגל והחזיר מהקפאה את הקשר ההולנדי גודפריד רומארטו, ששוב פתח בהרכב והציג יכולת משופרת. גם הבכורה של ניב זריהן בהרכב הייתה מפתיעה לטובה.
הפועל ת"א אמנם הייתה הרבה יותר טובה, רק שהיו חסר לה מחץ התקפי זאת בשל פציעתו של קייס גאנם שייעדר מספר שבועות. ובכל זאת, במחצית השנייה הלחץ השתחרר והפועל מצאה את הרשת, כאשר השוער אריק ינקו הציל את ריינה מתבוסה. "זה היה כמו בלידה, הניצחון הראשון קשה מאוד", אמר דראפיץ'. "נצטרך להמשיך את המומנטום".
2 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א
סלובודן דראפיץ'. "הניצחון היה כמו לידה"
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שניצחה קבוצה ברמתה, הרבה בזכות יכולת טובה של הישאם לאיוס שבישל את שני השערים, תשחק הפועל בארבעת המשחקים הקרובים שלה מול עוד יריבות ברמתה (הפועל חדרה, קריית-שמונה, אשדוד ובית"ר ירושלים). "זה בדיוק המשחקים שאנחנו צריכים להביא מהם נקודות", אמרו במועדון. "דראפיץ' הגיע ועשה סדר בסגל שהוא לא רע בכלל, הפסדנו בשני המשחקים הראשונים ועכשיו ניצחנו את ריינה, חייבים להמשיך מפה להיות חיוביים".