המחזור הראשון בליגה הבכירה באיחוד האמירויות נערך הערב (שישי) ושני הנציגים הישראלים יצאו עם ניצחונות. עומר אצילי פתח והשלים 88 דקות ב-2:3 של אל עין על באני יאס, ואף היה מעורב בשער השני של קבוצתו. מונס דאבור, שכבש את שערו הראשון במדי שבאב אל אהלי מול אל וויחדאת הירדנית בליגת האלופות של אסיה, פתח והוחלף בדקה ה-63 ב-0:3 של קבוצתו בחוץ על עג'מאן.
זה לא הלך פשוט לאל עין ואצילי, שנקלעו לפיגור בדקה ה-23, אך הצליחו להשוות משער של קאקו. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, שהתחיל במהלך שהוביל לשער של קואמה אאוטון קואדיו - שקבע מהפך. אל עין הוסיפה את השלישי בדקה ה-64 בזכות שער עצמי ,וגם שער מצמק בדקה ה-75 לא מנע מאצילי (שהוחלף כאמור שתי דקות לסיום ה-90) וחבריו את שלוש הנקודות.
1 צפייה בגלריה
שחקן אל עין עומר אצילי
שחקן אל עין עומר אצילי
עומר אצילי
(מתוך האתר הרשמי של אל עין)
לשבאב אל אהלי ודאבור זה הלך הרבה יותר קל. האלופה לא התקשתה בחוץ מול עג'מאן והביסה אותה 0:3. מונס דאבור, שעמד במרכז הסערה באמצע השבוע, כאשר באל וויחדאת הירדנית איימו להחרים משחק נגד קבוצתו בגלל היותו מישראל, התגבר אז על כל הרעש מסביב וכבש שער ב-0:3 של קבוצתו. הפעם דאבור לא כבש, אך היה שותף שוב בניצחון בתוצאה דומה, והוחלף בדקה ה-63.
שבאב אל אהלי ניצחה בתוצאה הזו למרות ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-19, כאשר אקס מכבי חיפה, הבלם בוגדן פלאניץ' הורחק באדום ישיר.