מכבי חיפה נמצאת בקפריסין, שם היא מקיימת מיני מחנה אימונים לקראת המשחק מול ויאריאל ביום חמישי הקרוב (19:45) במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית. הירוקים עורכים שני אימונים ביום יחד עם השחקנים הזרים, שהצטרפו לקבוצה ונראה ששמרו על כושר. למרות זאת, בקרב האלופה מודאגים בעקבות הזמן הרב ששחקני הסגל לא התאמנו ביחד.
המאמן מסאי דגו שוחח עם השחקנים והסביר להם שבצל המצב הלא פשוט במדינה ומצב הרוח הירוד, תוצאה טובה מול הספרדים במשחק "הביתי" בלרנקה יכולה לעורר תחושה טובה בקרב אלפי ישראלים, שעוברים תקופה קשה בצל מלחמת "חרבות ברזל".
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מתאמנים
שחקני מכבי חיפה מתאמנים
מקווים לשמח אלפי ישראלים. שחקני מכבי חיפה באימון הבוקר בקפריסין
(צילום: אתר מכבי חיפה)
על אף שהמשחק נגד ויאריאל יתקיים בקפריסין, במכבי חיפה מקווים להפתיע את הקבוצה מהמקום ה-13 בליגה הספרדית. הירוקים השיגו עד כה נקודה אחת בשני המשחקים ששיחקו באירופה (הפסד 3:0 לראן בצרפת, ו-0:0 ביתי עם פנאתינייקוס), בעוד ויאריאל ניצחה פעם אחת (0:1 ביתי על ראן) והפסידה לפנאתינייקוס ביוון (2:0). הקבוצה של מסאי דגו, שנמצאת במקום האחרון בבית 6, מחפשת ניצחון בכורה במפעל, וגם שער זכות ראשון.
סימן שאלה גדול סביב מועד חזרתו של דולב חזיזה, שמתקשה להחלים מהדלקת בגיד האכילס ממנה הוא סובל, כאשר בכל פעם תקופת ההחלמה מתארכת. במכבי חיפה מקווים שתוך שבועיים הקשר יהיה כשיר, אך לכולם ברור שמשך ההחלמה מפציעות מהסוג הזה עלולות להימשך זמן רב. במועדון מקווים שהשחקן לא יזדקק להתערבות כירורגית. המשחק האחרון שחזיזה שותף בו היה נגד הפועל ירושלים במסגרת ליגת העל, לפני קצת יותר מחודשיים.
דיא סבע בדרך החוצה מהמועדון ולא ייכלל בסגל לקראת המשחק נגד הספרדים. שחקן ההתקפה מתאמן כרגע בנפרד מיתר השחקנים, וגם הוא מבין היטב שימיו בקבוצה ספורים. סוכניו של סבע בוחנים עבורו אופציות לקבוצות שיקלטו אותו, כאשר בטורקיה מגלים בו עניין.